اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل

اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: شب یلدا به عنوان بزرگترین شب سال را تبریک عرض می‌کنم، این شب که یک دقیقه بیشتر است به سنت، ایرانی‌ها دور یکدیگر جمع شده و جشن می‌گیرند .
وی افزود: در روزهای نزدیک به سال نو میلادی و تولد حضرت عیسی(ع) هستیم و این مهم را به مسیحیان  تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم همه ادیان در کنار هم مسئولیت دینی و مذهبی خود را به سرانجام برسانیم.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: با اجرای برنامه‌های متنوع زمینه نشاط و شادابی مردم و کارکنان شهرداری در برنامه‌های شب یلدا ایجاد و در ۶۰ محله برنامه‌های شب‌های یلدا برگزار شد که فضای ایجاد شده موجب افزایش شادابی و نشاط در مردم و کارکنان شهرداری شد. همچنین دعوت از پاکبانان در مناطق ۱۵ گانه رقم خورد و برنامه این عزیزان با کمال احترام و تکریم اجرایی کردیم که همکاران شورا و شهرداران و مدیران شهری همگی حضور داشتند.
نصر اصفهانی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در استان اصفهان هیات های اجرایی وضعیت کاندیداها را مشخص کردند و امیدوارم هیات اجرایی ضامن حق و حقوق مردم در این زمینه بوده باشند و هیات نظارت هم شرایطی را فراهم کند تا همه از یک حقوق مساوی بهره مند شوند تا انتخابات خوبی رقم بخورد چراکه امروز وحدت و همدلی ضرورت جامعه است و رقابت‌ها باید اخلاق مدارانه باشد و از هرگونه برخورد باید منع شوند. همه باید بکوشند تا در دوم اسفند شاهد اتفاق خوبی هم در کل کشور و هم در شهر اصفهان باشیم.
وی تاکید کرد: دولت بودجه ۹۹ را تقدیم مجلس کرده و آنچه مدنظر است این است که شهرهایی که در حوادث اخیر آسیب دیدند برآورد این خسارت‌ها را داشته و انتظار داریم نمایندگان این خسارت‌ها را مدنظر قرار دهند.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان  اضافه کرد: بدهی‌هایی را دولت به برخی شهرها دارند که در اصفهان برای مرکز همایش‌های شهر اصفهان  دولت تعهد ۱۰۰ میلیارد تومانی داشته است که فقط ۲۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده است و مابقی آن امیدواریم با پیگیری نمایندگان انجام شود. این مرکز ۴۰۰ میلیارد تومان تاکنون هزینه در بر داشته و ۳۵۰ میلیارد تومان دیگر نیز احتیاج دارد.
نصر اصفهانی ادامه داد: تلاش کمیته فرهنگ شهروندی و معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ایجاد امید نشاط و شادابی در شهر است که پس از اتفاقات هفته‌های گذشته نیازمند اقدام عاجل هستیم.
وی با بیان اینکه آلودگی هوای اصفهان یکی از دغدغه‌های شهر و شهروندان اصفهان است و امیدواریم برنامه ریزی‌های صورت گرفته اداره سازمان‌ها و نهادهایی که تولیت دارند کارها را به گونه‌ای پیش ببرند تا در تلطیف هوا موثر واقع باشد، گفت: اگر طرح زوج و فرد از درب منازل امکان اجرایی دارد مدیران هیچگونه تعللی نکنند و آن را اجرایی کنند. طرح زوج و فرد از درب منازل بهتر است که اجرایی شود و پلیس راهور باید آنرا اجرایی کند.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان  خاطرنشان کرد: نقش اعضای محترم شورای شهر در برنامه‌های شهری بسیار مهم است و حضور آنها در جلسات نشست‌ها و بازدیدها احترام به رأی مردم است و اگر وزیر یا معاون وزیر در شهر حضور می‌یابد حتماً باید عضو مرتبت شورا نیز حضور داشته باشد.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات