علی رغم قول‌ها، گرانی اجناس را شاهد هستیم

علی رغم قول‌ها، گرانی اجناس را شاهد هستیم

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، رضا امینی در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: ولادت حضرت عیسی ابن مریم را بویژه به  همشهریان مسیحی تبریک عرض می‌کنم.
وی افزود: اعتبار و قوام مدیریت در شهر و شهرداری‌ها  متاسفانه امروز به پدیده‌ای مواجه هستیم که مدیران بر اساس سیاست‌های جدید مدیریتی ، با ارسال صورتجلسات سال‌های گذشته به مدیریت حقوقی  موانعی را برای انطباق صورتجلسات  با مبانی حقوقی  ایجاد می‌کنند که موجب سرگردانی مردم می‌شود . البته در این زمینه و وسعت آن  باید به این نکته اشاره کرد که با اعمال سیاست‌های توسعه‌ای ، همزمان با افزایش اقدامات آزاد سازی در یک منطقه  یا بخشی از شهر ، برگزاری جلسات توافق و صورتجلسات متنوع آن افزایش یافته  می‌یابد که طبیعی است مشکلات و تفسیرها نیز متعدد  و فراگیر باشد .
این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: بعضاً مشاهده می‌شود مدیران  با برخوردها و تشخیص‌های فردی،  باعث سرگردانی و آزردگی خاطر مردم  می‌شوند  . این مورد را به شهردار محترم هم یادآوری کرده‌ام ولی همچنان در مواجهه با مردم با این پدیده مواجه هستیم. باید به این نکته توجه کرد که  به اندازه کافی  مردم با مشکلات عدیده‌ای  در حوزه معیشت مواجه هستند امروز لازم است که مدیران دغدغه مند به این موضوع عنایت بیشتری داشته باشند ، تا بخشی از آلام و ناراحتی‌های مردم کاهش یابد که هم رضایت خداوند را به دنبال خواهد داشت و هم موجب اعتماد سازی دربین مردم خواهد شد .
امینی تصریح کرد: موضوع گرانی اجناس و اقلام در بازار علیرغم قول و وعده‌های متعدد دولت در زمان اجرای طرح مدیریت بهینه مصرف سوخت را شاهد هستیم. در روزهای پایانی آبان ماه امسال دولت با طرح مدیریت بهینه مصرف سوخت   اقدام به افزایش قیمت بنزین نمود که با اعتراضات مردمی مواجه شد و دشمنان نیز از این فرصت استفاده کرد و موجب آشوب‌های خیابانی  و سوء استفاده اغتشاشگران تحت مدیریت دشمنان داخلی و خارجی شد  که نقش مردم با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب در خنثی کردن این فتنه نقشی مؤثر و بی بدیل بود و در ایامی که  کشور نیاز به آرامش داشت مردم با بصیرت لازم در کنار حاکمیت قرار گرفتند و بار دیگر وفاداری خودشان را به نظام اسلامی نشان دادند  در همان ایام دولت قول و قرارهای مکرر ومتنوع را در تثبیت قیمت‌ها به مردم داد ولی امروز بعد فقط چند هفته با افزایش قیمت تعدای از کالاها مواجه هستیم که این بدقولی و عدم وفای به عهد دولت هزینه‌های زیادی را در روابط بین مردم و نظام اسلامی به دنبال داشته و خواهد داشت .
وی تاکید کرد:  سو مدیریت در مواجهه با بلایای طبیعی و بحران‌های خودساخته در نقاط مختلف کشور و شهر .
در یک سال گذشته  علیرغم تغییر در بایوم هوا و تغییرات بارندگی در یکی دوسال گذشته  آمادگی برای برخورد و مواجه با بلایای طبیعی نیست . چنانچه بارندگی کم و  با خشکسالی مواجه باشیم  یک سری مشکلات داریم و چنانچه بارندگی هوا زیاد  و مطلوب باشد با سیل و آبگرفتگی معابر و ایراد خسارت به منازل و اموال مردم روبرو هستیم .
این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در سال‌های گذشته در مدیریت استان ، طرح جامع کاهش آلودگی هوا تدوین و پی گیری می‌شد که اقدامات و اثرات خوبی هم بر وضعیت هوای اصفهان داشت  در این طرح همه دستگاه‌های اجرائی و مدیریتی استان و شهر اصفهان مشارکت داشتند ولی امروز خبری از این طرح شنیده نمی‌شود و چنانچه اقداماتی در این زمینه  در حال انجام است خوب است که به مردم هم اطلاع رسانی شود تا موجب امید واری بیشتر مردم شود .
امینی خاطرنشان کرد: بعضی از اقدامات و تصمیم‌های مدیریتی با اشکالات غیر قابل پذیرش از سوی مردم روبرو می‌شود . روز یکشنبه هفته گذشته شاخص آلودگی هوا بیش از 150 بود که شهر تعطیل نشد ولی فردای آن روز که شاخص آلودگی هوا حدود 90 بود شهر تعطیل شد و این ناهماهنگی‌ها باعث بی اعتمادی مردم به حاکمیت خصوصاً مدیریت در استان و شهر شد چراکه  عموم  مردم و حتی نوجوانان هم این تناقض را دریافت و اعلام می‌کردند .
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات