یلدا نشینی شهردار شهر جهانی...

شهردار شهر جهانی يزد در شب یلدا با آتش نشانان ایستگاه شماره 4 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در شهرک صنعتی دیدار و این شب را به آنها تبریک گفت و آرزوی شبی بدون اتفاق برای مردم و بدون عملیات برای آتش نشانان کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – جمال الدین عزیزی با حضور در ايستگاه شماره 4 آتش نشانی و خدمات ایمنی در شهرک صنعتی یزد، ضمن تبریک شب یلدا به آتش نشانان، از اين مجموعه بازدید و از فعاليت ها و توانايي هاي آتش نشانان به دليل فداكاري ها و ايثارگري ها در عمليات ها و نجات جان انسان ها قدرداني كرد.

شهردار شهر جهانی یزد در اين بازديد با اشاره به بروز خسارات جبران‌ناپذیر بر اثر حوادث ناشی از آتش‌سوزی در واحدهای صنعتی، بر لزوم تجهیز ایستگاه آتش نشانی در این شهرک و همچنین ایمن سازی مجموعه واحدهای تولیدی و صنعتی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ایمنی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: با تلاش های مجموعه شهرداری یزد و در راستای افزایش ایمنی واحدهای تولیدی، ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی آماده امداد رسانی به واحدهای تولیدی است.

عزیزی با اشاره به لزوم توجه به ایمنی و حفظ آمادگی در برابر حوادث و بلایای طبیعی، تصریح کرد: واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ صنعتی باید با امکانات مناسب ایمن سازی شوند.

گزارش تصویری را ازاینجا ببینید

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات