مسئولان روابط عمومي ادارات شهرستان انديمشك با قبض ...

به گزارش پايگاه خبري توانير، سعيد هيبت اله پور در اين باره گفت، با توجه به اهميت ترويج فرهنگ استفاده از خدمات الكترونيك به ويژه قبض سبز، يك نشست آموزشي و اطلاع رساني برگزار گرديد كه طي آن مسئولان روابط عمومي ادارات و سازمان ها در شهرستان انديمشك با مباحث مرتبط با قبض سبز آشنا گرديدند.

مديريت توزيع برق انديمشك افزود، در اين نشست، مسئولان روابط عمومي آموزش و پرورش، آبفاي شهري ، منابع طبيعي، جهاد كشاورزي، ثبت احوال، كميته امداد امام خميني، تامين اجتماعي، دادگستري، مخابرات، فني و حرفه ايي، امور مالياتي و دارايي، صنعت معدن و تجارت، گاز، آبفاي روستايي، دانشگاه آزاد اسلامي، شهرداري، فرمانداري، نيروي انتظامي، راه آهن زاگرس و ترابري حضور داشتند.

هيبت اله پور با اشاره به اقدام هاي صورت گرفته در سطح شهرستان انديمشك براي آموزش و اطلاع رساني قبض سبز خاطرنشان ساخت، در نظر است تا با همكاري و هماهنگي آموزش و پرورش شهرستان، كارشناسان آن اداره كل در سطح مدارس نسبت به آموزش مزاياي قبض سبز اقدام نمايند.

وي طراحي و چاپ بروشور هاي آموزش، برپايي ميز خدمت با موضوع قبض سبز در مصلاي نماز جمعه و ادارات شهرستان را از ديگر برنامه هاي مديريت برق انديمشك براي ترويج فرهنگ استفاده از قبض سبز برشمرد.





لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات