کسب رتبه برتر منطقه ۹ در تحقق بودجه عمرانی  و درآمدی سال جاری

کسب رتبه برتر منطقه ۹ در تحقق بودجه عمرانی و درآمدی سال جاری

به گزارش شهریار، بهرام نسیانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای برنامه ریزی مدیریت شهرداری منطقه ۹  برای اجرای پروژه های شاخص و ماندگار عمرانی در سال ۹۸ و رویکرد خدماتی و عمرانی در سطح حوزه استحفاظی، این منطقه موفق به کسب رتبه نخست تحقق بودجه مصوب عمرانی در مدت ۹ ماه سال ۹۸ و در بین مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز شد.

شهردار منطقه ۹ افزود: بر این باوریم که در سایه تلاش جهادی و همت مضاعف می توان به قله های کمال رسید؛ همچنانکه با تلاش  شبانه روزی کارکنان شهرداری منطقه ۹ و بالاخص همکاران پرتلاش معاونت فنی و عمرانی، توانستیم به این مهم دست یابیم.

نسیانی در تشریح  این موفقیت خاطر نشان کرد: با تحقق ۵۹/۴۶ درصدی بودجه عمرانی و رشد قابل توجه نسبت به سال گذشته، می توان عملکرد عمرانی این منطقه را موفق و چشمگیر ارزیابی کرد.

او اجرای پروژه های شاخص منطقه از جمله پروژه پل بزرگ خلعت پوشان، ورودی جدید تفرجگاه ائل باغی، کانال هدایت و جمع آوری آبهای سطحی و ... را از اهم پروژه هایی دانست که در دستور کار مدیریت منطقه ۹ قرار داشته و در برنامه ریزی های آتی منطقه، بر اجرا و تکمیل آنها متمرکز خواهیم بود.

شهردار منطقه ۹، اجرای پروژه های عمرانی پیش بینی شده را منوط به برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت دانست و صرفه جوئی، کاهش هزینه های جاری و مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض را از جمله مواردی برشمرد که می تواند به درآمد لازم جهت هزینه در اجرا و تکمیل این پروژه ها کمک شایانی نماید.

نسیانی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه روند صعودی تحقق درآمدی منطقه ۹ همچنان تداوم دارد و طبق اعلام معاونت محترم برنامه ریزی و توسعه ی سرمایه ی انسانی شهرداری تبریز، این منطقه توانسته طی دوره ی ۸ ماهه سپری شده از سال جاری و با تحقق ۱۵۵ درصدی بودجه و با کسب رتبه برتر، بهترین عملکرد را  در بین مناطق ۱۰ گانه تبریز داشته باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات