ورزش موجب عملکرد بهتر کارمندان می شود/ توجه ویژه شورا و شهرداری به ورزش همگانی

ورزش موجب عملکرد بهتر کارمندان می شود/ توجه ویژه شورا و شهرداری به ورزش همگانی

به گزارش شهریار، شهرام دبیری پس از قهرمانی تیم فوتسال کارکنان شهرداری تبریز در رقابت های شهرداری های کلانشهرهای کشور ضمن تبریک این موفقیت، اظهار کرد: شهرداری تبریز توجه ویژه ای به ورزش همگانی و کارمندی دارد و شورای شهر نیز از این بسترسازی برای ترویج و توسعه سلامت عمومی و کارمندی حمایت می کند.

او ادامه داد: حضور در مسابقاتی همانند رقابت های فوتسال قهرمانی شهرداری های کلانشهرهای کشور که کارمندانی از نقاط مختلف کشور حضور داشتند، نوعی ایجاد نشاط و انگیزه در بین این کارکنان است و باعث می شود تا آنها بیشتر به سمت ورزش و سلامتی جسم و روح کشیده شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز که خود از ورزشکاران و قهرمانان سابق رشته های مختلف ورزشی است، با اشاره به ضرورت ورزش کارمندی در شهرداری، عنوان کرد: کارمندان ورزشکار به لحاظ سلامتی و انگیزه شرایط بهتری نسبت به بقیه دارند و این وضعیت موجب می شود تا این کارمندان بتوانند عملکرد بهتر و باکیفیت تری در انجام وظایف خود داشته باشند.

او افزود: کارمندان بخشی از جامعه هستند و سلامتی فکر و جسم آنها در واقع سلامتی بخشی از جامعه است که با دیگر بخش ها نیز در ارتباط است و این موضوع وقتی اهمیت بیشتری می یابد که این کارمندان در ارتباط مستقیم با شهروندان و ارباب رجوع باشند.

دبیری گفت: شهرداری و شورای شهر در کنار توجه به ورزش همگانی و نشاط اجتماعی، به ورزش کارمندی نیز اهمیت می دهد و ما امیدواریم که همه کارکنان شهرداری تبریز به شکل جدی به مقوله سلامتی جسم و روح و انجام حرکات ورزشی توجه کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات