25هزار کارت الکترونیکی اتوبوس آماده توزیع در ارومیه است

25هزار کارت الکترونیکی اتوبوس آماده توزیع در ارومیه است

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت:  در حال حاضر 25‌هزار کارت الکترونیکی اتوبوس برای رفاه بیشتر شهروندان در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی آماده توزیع در ارومیه است

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه ؛ مهدی مژدهی‌فر اظهار کرد: کمبود کارت‌های الکترونیکی در سطح شهر ارومیه باعث شده تا توزیع آن به صورت تدریجی انجام شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری 40 هزار کارت الکترونیکی در سیستم وارد شده و در حال حاضر در تمامی باجه‌های کارت الکترونیکی و شارژ سطح شهر ارومیه موجود می‌باشد و مردم می‌توانند تهیه و استفاده کنند.

مژدهی ‌فر با بیان اینکه به مردم توصیه می‌شود از کارت‌های الکترونیکی اتوبوس استفاده کنند گفت: استفاده از کارت‌های الکترونیکی به صرفه‌تر است و امر پرداخت هزینه‌های که مشمول کرایه می‌شود را آسان می‌کند.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند برای تهیه کارت الکترونیکی اتوبوس به باجه‌های موجود در سطح شهر مراجعه کنند و اگر کارت بلیط الکترونیکی موجود نباشد می‌توانند با شماره 137 تماس گرفته و مشکل خود را اطلاع دهند.

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: باجه‌های فروش بلیط اتوبوس موظف به ارائه کارت الکترونیکی هستند و این باجه‌ها به صورت روزانه از سوی مسئولان متولی و بازرسین سازمان رصد می‌‌شود.

وی افزود: هم اینک کارت الکترونیکی در سطح شهر موجود است همچنین 15 هزار به فروش رفته و 25 هزار نیز در سیستم وجود دارد و شهروندان می‌توانند با مراجعه به باجه‌های فروش آن را دریافت کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات