جشنواره ژیمناستیک هنری پسران با حضور 224 نفر درکاشان برگزار شد

جشنواره ژیمناستیک هنری پسران با حضور 224 نفر درکاشان برگزار شد

مهدی عباسی با بیان اینکه این جشنواره به منظور شناخت و پرورش استعدادها اجرا شد، افزود: در این جشنواره ژیمناستیک‌کارانی از باشگاه خانه ژیمناستیک، ستارگان، شهریار، رسولیان، صالحین و باشگاه قمربنی‌هاشم نوش آباد حضور داشته و در شاخه هنری به مصاف یکدیگر رفتند. ▫️وی خاطرنشان کرد: در جشنواره ژیمناستیک، کلیه ورزشکاران در سه سطح یک، دو و سه در سه زمین جداگانه با یکدیگر در حضور والدین خود با رقابت با یکدیگر به اجرای برنامه های نمایشی پرداختند.

مدیر ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان یادآور شد: در پایان این رقابت‌ها،جشن روز ملی ژیمناستیک با اجرای مرشدخوانی و انجام حرکات باستانی، اجرای موسیقی توسط مهزیار رزاقی، مسابقه و تئاتر با هنرمندی گروه کاشانه انجام شد و علی عظیمی کارشناس ارشد آسیب شناسی و حرکات اصلاحی در مورد اهمیت ورزش برای کودکان سخن گفت.

سومین جشنواره هنری ژیمناستیک که با همکاری مشترک سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ،کمیته آموزش هیات ژیمناستیک و معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان اجرا شد با شناخت افراد و باشگاه برتر به پایان رسید و به کلیه شرکت کنندگان لوح و مدال اهدا و از مدیران و مربیان باشگاه‌های شرکت کننده با اهداء تندیس تقدیر شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات