آموزش شهروندی، کلید توسعه شهری است

آموزش شهروندی، کلید توسعه شهری است

امیرحسین عبدلی در برنامه رادیویی #صبح_سیلک گفت: شهرداری به عنوان بزرگ‌ترین نهاد شهری در دهه اخیر توجه ویژه‌ای را نسبت به مقوله آموزش معطوف کرده است تا خدمات متعدد و متنوع ارائه شده دارای بیشترین کیفیت و بهره‌وری در فرآیند استفاده از سوی شهروندان باشد.

وی، آشنایی با حقوق و تکالیف را هدف مهم آموزش شهروندی دانست و گفت: تفاوت شهرنشین و شهروند در این آگاهی به مسئولیت و نقش‎هاست به عبارت دیگر شهرنشین آموزش دیده و آگاه به حقوق و تکالیف خود می‌تواند به تدریج در قالب یک شهروند نقش و تأثیر خود را در جامعه جاری سازد.

مسئول آموزش شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، به برخی از حقوق شهروندی اشاره کرد و از «امنیت»، «سلامت»، «دسترسی به نهادهای فرهنگی، اجتماعی و هنری» و «مشارکت» به عنوان برخی نمونه‌های این حقوق نام برد. ◽️مسئول ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نیز در این برنامه با اشاره به آغاز لیگ برتر والیبال جوانان کشور به میزبانی کاشان، از حضور 13 تیم در این مسابقات خبر داد.

مهدی عباسی افزود: تیم‌های شهداب یزد، پیکان تهران، پیام خراسان، شهرداری گنبد، شهرداری ارومیه و فولاد سپاهان اصفهان به همراه خاتم جوان اردکان، سایپا تهران، شهرداری ورامین، فولاد سیرجان ایرانیان، شهروند اراک، مریوان و کاله مازندران در این مسابقات در دو گروه رقابت می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به رویکردهای مدیریت شهری در حوزه ورزش، تشکیل انجمن منزلت با استفاده از ظرفیت و تجربیات پیشکسوتان و نام‌آوران ورزشی را یادآور شد.

این مسئول همچنین برگزاری مسابقات فوتسال محلات با شرکت 12 تیم و سومین جشنواره ژیمناستیک هنری پسران را به عنوان برخی از رویدادهای ورزشی در حال اجرا ذکر کرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات