زیرسازی و آسفالت بیش از 45 معبر بزرگ ناحیه دو منطقه یک

زیرسازی و آسفالت بیش از 45 معبر بزرگ ناحیه دو منطقه یک

مهدی خداترس در برنامه رادیویی #صبح_سیلک گفت: ناحیه 2 از منطقه یک محدوده‌ای تاریخی به شمار می‌رود که از خیابان‌هایی مانند امام خمینی(ره) و محتشم و نیز میادینی مانند درب عطا و...برخوردار است.

وی با بیان اینکه این ناحیه 24 هزار نفر ساکن در شب دارد خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت تاریخی گردشگری و وجود و حضور اصناف روزانه بیش از 50 هزار نفر در آن رفت و آمد می‌کنند. ◽️به گفته وی، یکی از مشکلات این ناحیه با توجه به این حجم جمعیتی، ترافیک است که برنامه‌ریزی برای ساماندهی ترافیک خیابان‌هایی مثل محتشم می‌تواند هم برای اهالی و کسبه هم گردشگران امنیت خاطر و آرامش و نظم بصری عمومی ایجاد کند که این موضوع در دستور کار ما قرار دارد.

خداترس، خاطرنشان کرد: ساماندهی و توجه به بافت تاریخی و احیا و مرمت بخشی از معابر نیز بر کیفیت بصری محلات ناحیه دو افزوده که با توجه به موقعیت خاص فرهنگی ناحیه می‌تواند قدم بزرگی در راستای احترام به ساکنین این محلات باشد.

مسئول ناحیه دو منطقه یک شهرداری کاشان، همچنین با اشاره به ظرفیت ظهور و بروز سرمایه های اجتماعی در نواحی محلات گفت: در تاریخ شهرداری این برای اولین بار است که هزینه ها مبتنی بر هر ناحیه بودجه بندی شده و نظر مستقیم خود مردم در اجرای پروژه‌های شهری دخیل بوده است

به گفته وی، در ناحیه دو منطقه یک خوشبختانه با حضور معتمدین و پیگیری های مردم توانستیم بیش از 45 معبر بزرگ را زیر سازی و آسفالت کنیم.

خدابخش با اشاره به طرح من هم هستم عنوان کرد: اگر خواستار پیشرفت محله و زادگاه خود هستیم باید سهم خود را در اداره شهر پرداخت کنیم و با حضور به موقع، این شعار را در صحنه عمل محقق کنیم.

محمد عمارتی معتمد ناحیه دو منطقه یک نیز با یادآوری جایگاه شاخص تاریخی این ناحیه گفت: با این وجود این ناحیه از درآمد خوبی برخوردار نیست و نمی توان از سرمایه‌گذاری های کلان در آن به خوبی استفاده کرد.

وی، با تأکید بر اینکه امروز به برکت حضور معتمدین در محلات مردم هم از مصوبات پروژه ها مطلع هستند و هم نسبت به میزان بودجه و روند اجرایی پروژه ها آگاهی دارند متذکر شد: معتمدین بال‌های قدرتمند شهرداری برای توسعه و آبادانی هستند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات