با توجه به آلودگی هوا کار مسئولان فقط محدود به توصیه‌های اخلاقی شده

با توجه به آلودگی هوا کار مسئولان فقط محدود به توصیه‌های اخلاقی شده

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، امیراحمد زندآور در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: همچنان شاهد آلودگی هوای شهر بوده و هستیم اما کار مسئولان محدود به توصیه‌های اخلاقی به مردم شده است، اظهار کرد: اعضای شورای شهر مرتبا در خصوص رعایت موضوعات مورد نیاز برای پیشگیری از آلودگی هوا نکاتی را گوشزد کرده‌اند اما گوش شنوایی وجود ندارد.
وی با اشاره به ارسال لایحه بودجه ۹۹ کل کشور به مجلس شورای اسلامی، از نمایندگان درخصوص اصلاح بودجه مرتبط با شهرداری‌ها درخواست پیگیری کرد.
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: حذف بند مربوط به پرداخت ۳۵ درصد از عوارض آلایندگی به محیط زیست که سهم شهرداری‌هاست و حذف یک جزء از تبصره ۱۴ موضوع عدم تخصیص و تعلق مالیات بر عوارص و منابع حاصل از قیمت بنزین نسبت به قبل از سهمیه‌بندی، از مواردی است که لازم است توسط نمایندگان در قبال شهرداری‌ها انجام دهند.
وی ادامه داد: با توجه به مشکلات مالی شهردادی کلانشهرها افزایش سقف انتشار اوراق اسلامی باید مورد توجه بوده و در بودجه اصلاح شود؛ اگر این موارد اصلاح نشود شهرداری‌ها با مشکلات فراوانی روبه‌رو خواهند شد.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات