پاتوق محله مغلواک احداث شد

پاتوق محله مغلواک احداث شد

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ قاسمی گفت: کوچه بهارک، بخشی از محله مغلواک است که به صورت میدانگاه بوده و از بافت سنتی و تاریخی زیبایی برخوردار است؛ اما  با توجه به فاصله زیادی که میان  فضاهای تفریحی و این کوچه وجود دارد، دسترسی به بوستان های محلی و فضاهای تفریحی را برای ساکنان این محدوده دشوار کرده است.

وی ادامه داد: پس بررسی و با بازدید های صورت گرفته توسط کارشناسان سازمان زیباسازی شهرداری قزوین مقرر شد تا در این محله فضایی برای دور هم جمع شدن ساکنان، تبادل نظر، رونق ارتباطات اجتماعی، حفظ بافت سنتی و برقراری ارتباط صمیمی میان ساکنان تعبیه شود.

این مسئول با اشاره به احداث پاتوق محله مغلواک تصریح کرد: فضای سبزی در این محله وجود داشت که بلااستفاده رها شده بود و سازمان زیباسازی با استعلام از سازمان های مرتبط از جمله پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین، مجوز لازم برای تبدیل آن به فضایی قابل استفاده اقدام کرد.

وی اضافه کرد: این سازمان در راستای طراحی و فضاسازی این میدان برای استفاده ساکنان این محله نسبت به نصب پایه چراغ و  نیمکت های بتنی اقدام کرده و اکنون این فضا هم نور کافی و هم فضای مناسبی برای نشستن و استفاده بهینه دارد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری عنوان کرد: مدت اجرای این پروژه 3ماه بوده که در کم ترین بازه زمانی ممکن در سال جاری اجرا شده است و در حال حاضرشهروندان می توانند از این فضا استفاده کنند.

این مدیر شهری به سایر اقدامات در پاتوق محله مغلواک اشاره و خاطرنشان کرد: در این سه ماه عملیات زیرسازی، جالیز، احداث تأسیسات مکانیکی و الکترونیکی، تعویض جدول ها،  نصب پایه چراغ و نیمکت های بتنی صورت گرفته است.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات