همراهی نهادهای مختلف در رفع مشکل آبگرفتی بارندگی‌های اخیر شهر کرمان ستودنی است

شهردار کرمان عنوان کرد:

همراهی نهادهای مختلف در رفع مشکل آبگرفتی بارندگی‌های اخیر شهر کرمان ستودنی است

شهردار کرمان گفت: انسجام و همراهی نهادها در رفع مشکل آبگرفتی شهر کرمان در بارندگی‌های اخیر ستودنی است.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید setad bohrannn.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید taghdir az bohran shahrdar2.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید taghdir az bohran shahrdari.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید taghdir az bohran shahrdari1.jpg

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سید مهران عالم‌زاده در جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران شهرداری کرمان و کارگروه تخصصی پشتیبانی و خدمات شهری شورای پدافند غیرعامل استان که به میزبانی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری کرمان برگزار شد، افزود: از همت، انسجام و همدلی همه مدیران شهرداری به ‌خصوص شهرداران مناطق و معاون خدمات شهری و همکاری مدیران نهادهای مختلف از جمله سپاه، ارتش، منابع طبیعی، راه داری و پیمانکاران بخش خصوصی طرف قرارداد شهرداری در رفع مشکل آبگرفتگی معابر قدردانی و تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه طی هفته گذشته بیش از 30 میلیمتر بارندگی در شهر کرمان ثبت شد، افزود: بیشترین میزان باران ثبت شده در شهر کرمان تاکنون ۲۰میلیمتر بوده است که این میزان نشان از افزایش بارندگی در شهر کرمان است.

شهردار کرمان گفت: این بارندگی دو روز ادامه داشت که با همدلی و تلاش مدیران مجموعه های یاد شده، مشکل آبگرفتگی بسیاری از معابر شهر کرمان در روز اول بارندگی برطرف شد و در روز دوم با مشکل جدی مواجه نبودیم .

وی با بیان اینکه خوشبختانه بارندگی های اخیر تخریب و خرابی در پی نداشت، افزود: این همدلی، انسجام و هماهنگی نقطه قوتی بود که باید آن را ارج نهاد.

شهردار کرمان ادامه داد: بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی تا پایان فصل زمستان، شاهد بارندگی‌هایی در شهر کرمان خواهیم بود که باید با همین انسجام و اتحاد،مشکلات پیش رو را در ساعات اولیه بارندگی حل و فصل کنیم .

گفتنی است این نشست با با بیان نقطه نظرات و پیشنهادات اعضا و همچنین مصوباتی از جمله ارائه راهکار برای ایمنی بازار در زمان وقوع آتش سوزی احتمالی، احداث سیل بند شهر کرمان، اختصاص تانکر بیشتر به شهرداری های مناطق برای زمان آبگرفتی همراه بود.

شایان ذکر است در جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران شهرداری کرمان و کارگروه تخصصی پشتیبانی و خدمات شهری شورای پدافند غیرعامل استان، مهندس سلاجقه مدیرکل پدافند غیرعامل استان به نیابت از معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان، لوح تقدیری را به شهردار کرمان و مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری کرمان به دلیل تلاش ها و اقدامات خوب  انجام شده در زمینه پدافند غیر عامل اهدا کرد.

نجمه ابراهیمی نژاد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات