تسهیلات پرداختی مسکن مهر استان تهران به دو تریلیون و ۳۲۰ میلیارد تومان رسید

تسهیلات پرداختی مسکن مهر استان تهران به دو تریلیون و ۳۲۰ میلیارد تومان رسید

www.BanaNews.irرئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان تهران اظهار داشت: تسهیلات پرداختی مسکن مهر در استان تهران به دو تریلیون و ۳۲۰ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مجید کیانپور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تاکنون دو هزار و ۲۸۳ میلیارد تومان تسهیلات ساخت مسکن مهر از محل خط اعتباری در اختیار بانک مسکن در استان تهران پرداخت شده است.

وی گفت: تسهیلات پرداختی مسکن مهر در استان تهران با احتساب اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به دو تریلیون و ۳۲۰ میلیارد تومان رسیده است.

یک ششم ۱۴ هزار میلیارد تومان خط اعتباری مسکن مهر کشور به استان تهران تعلق گرفته است

این مسئول ادامه داد: بر این اساس حدود یک ششم ۱۴ هزار میلیارد تومان خط اعتباری مسکن مهر در سراسر کشور به استان تهران تعلق گرفته که رقم قابل توجهی است.

وی بیان کرد: بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی مسکن مهر در مناطق مختلف این استان در دست ساخت است.

کیانپور افزود: این تعداد واحد مسکونی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت، شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و شهرهای جدید استان تهران در دست ساخت است.

وی یادآور شد: تاکنون ۱۷۸ هزار و ۵۰۴ واحد به مرحله اتمام پی ریزی رسیده و کار اسکلت فلزی و سقف بیش از ۱۰۹ هزار واحد نیز پایان یافته است.

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان تهران افزود: کار سفتکاری ۸۰ هزار و ۳۸۱ واحد و نازک کاری ۳۱ هزار و ۱۳۲ واحد نیز به اتمام رسیده است.

 

 

    نظرات