معبر راسته ریسمان‌سنج بازار قزوین ساماندهی می‌شود

معبر راسته ریسمان‌سنج بازار قزوین ساماندهی می‌شود

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین؛ مقدم سلیمی گفت: طراحی فاز اول طرح ساماندهی راسته ریسمان‌سنج به سفارش این معاونت به اتمام رسیده و طراحی فاز دوم نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه کفسازی و بهسازی معبر راسته از طریق شیب‌بندی و هدایت و دفع آب‌های سطحی صورت می‌گیرد، افزود: طراحی کفسازی این راسته به‌دلیل وجود شیب طولی زیاد و اختلاف کد ارتفاعی واحدهای صنفی ضلع شرق و غرب به سازمان خدمات طراحی شهرداری واگذار شده است.

مقدم سلیمی با تأکید بر ضرورت بررسی امکان احداث تونل مشترک برای انتقال تأسیسات زیرزمینی راسته ریسمان‌سنج، اضافه کرد: به این منظور مقرر شده که سازمان خدمات طراحی ضمن بررسی نکات ایمنی و محدودیت‌های اجرا، هماهنگی لازم را با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای تعیین عمق مجاز حفاری انجام دهد.

وی تسریع در روند طراحی و آغاز عملیات اجرایی را نیازمند تعامل و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان به‌ویژه شرکت آب و فاضلاب، امور برق، شرکت مخابرات و شرکت گاز دانست و اظهار امیدواری کرد که با هماهنگی‌های صورت‌گرفته، اقدامات لازم برای شناسایی، اصلاح و انتقال تأسیسات زیرزمینی دستگاه‌های مذکور با قید فوریت در اولویت کاری قرار گیرد.

گفتنی است که با اتمام فاز طراحی پروژه، عملیات اجرایی آن توسط شهرداری منطقه یک و پس از انجام مراحل قانونی و تخصیص اعتبار مالی لازم صورت می‌پذیرد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات