منطقه یک شهرداری قزوین در سال جاری از665 مورد ساخت و ساز غيرمجاز جلوگيري كرده است

منطقه یک شهرداری قزوین در سال جاری از665 مورد ساخت و ساز غيرمجاز جلوگيري كرده است

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ بهنام زاده گفت: با تلاش واحد اجرائيات این منطقه و همكاری دادستانی و نيروهای انتظامی از تخلفات ساختمانی جلوگيری و با متخلفان در چارچوب قوانين و مقرارت شهرداری ها برخورد شده است.

بهنام زاده به آمار گزارشات تخلفات ساختمانی در 9 ماهه سال جاری اشاره كرد و گفت: گزارش تخلفات ساختمانی، كه منجر به تشكيل پرونده در كميسيون ماده صد در اين مدت شده، بيش از 152 مورد بوده كه براي رسيدگی و بررسی به اين كميسيون ارجاع داده شده اند.

وي ادامه داد: همچنين فعالیت 489 ساختمان در حال احداث در منطقه یک، كه دارای تخلفات ساختمانی بودند، توسط واحد اجرائيات شهرداری منطقه یک متوقف شده است.

بهنام زاده با تاكيد براين موضوع كه در اين مورد تنها شهرداري ها تاثيرگذار نيستند و سازمان هاي ديگر نيز دخيل هستند، افزود: براي جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز در شهر ديگر ادارات و سازمان هاي مربوطه نيز بايد همكاري كنند.

مدیر منطقه یک شهرداری افزود: رويكرد مجموعه مدیریت شهری قزوین، عمران، آباداني و توسعه‌ مناطق حاشيه ‌ای و كم برخوردار و توزيع عادلانه‌ خدمات در اين مناطق است كه با جديت ادامه دارد .

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات