پروژه آبرسانی به شهرستان "ششتمد" در خراسان رضوی افتتاح شد/ آغاز عملیات اجرایی شبکه فاضلاب توحید شهر سبزوار

پروژه آبرسانی به شهرستان "ششتمد" در خراسان رضوی افتتاح شد/ آغاز عملیات اجرایی شبکه فاضلاب توحید شهر سبزوار

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "رضا اردکانیان" امروز سه‌شنبه در ادامه سفر به استان خراسان رضوی، پروژه آبرسانی به شهرستان ششتمد را افتتاح و کلنگ اجرای پروژه شبکه جمع‌آوری باقی‌مانده فاضلاب توحید شهر و منطقه کلاته سیفر شهرستان سبزوار را به زمین زد.
بر اساس این گزارش، پروژه آبرسانی به شهر ششتمد با 130میلیارد ریال اعتبار، جمعیت پنج هزار و 134 نفر ساکنان این شهرستان را زیر پوشش قرار می‌دهد. پروژه شبکه جمع‌آوری باقی‌مانده توحید شهر و منطقه کلاته سیفر نیز با 100میلیارد ریال اعتبار تا سال 1400 وارد مدار خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در مراسم بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به ششتمد با اشاره به رسالت شرکت‌های آبفا در تامین و توزیع آب بهداشتی شهروندان اعلام کرد: آب شرب مورد نیاز شهر ششتمد تا افق 1425 تامین شد.
سید ابراهیم علوی گفت: در این پروژه، خط انتقال به طول حدود 41 کیلومتر، ساختمان سرچاه به همراه حصارکشی و محوطه‌سازی، سه باب مخزن 300 متر مکعبی و دو باب ایستگاه پمپاژ اجرا و احداث شده است.
مدیرعامل آبفای خراسان رضوی درخصوص آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع‌آوری باقی‌مانده فاضلاب توحید شهر و منطقه کلاته سیفر اظهار داشت: اجرای این پروژه با هدف جمع‌آوری، انتقال فاضلاب و تامین بهداشت ساکنان منطقه توحید شهر و منطقه سیفر در دستور کار قرار گرفته است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات