ارائه بیش از 4000 پیشنهاد در حوزه های مختلف مدیریت شهری در سال98

ارائه بیش از 4000 پیشنهاد در حوزه های مختلف مدیریت شهری در سال98

ارائه بیش از 4000 پیشنهاد در حوزه های مختلف مدیریت شهری در سال98

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد با تاکید بر اهمیت توجه به مشارکت کارکنان یک سازمان در توسعه و برنامه ریزی بهتر آن از طریق نظام پیشنهادات گفت: بر این اساس از ابتدای سال 98 تا کنون بیش از چهار هزار پیشنهاد در حوزه های مختلف مدیریت شهری ارائه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، شهریار آل شیخ در مراسم اختتامیه جشنواره نظام پیشنهادات شهرداری مشهد که با حضور رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد و جمعی از مدیران شهری برگزارشد، افزود: نظام پیشنهادات در بسیاری از سازمان های کشورهای مختلف جهان در حال انجام است.
وی اضافه کرد: نظام پیشنهادات 15 سال است که در شهرداری مشهد اجرا می شود که باید از مدیرانی که این تفکر را پایه گذاری کرده اند، قدردانی شود.
وی با بیان اینکه سال گذشته در شهرداری مشهد از سوی همکاران در بخش های مختلف حدود 2590 پیشنهاد دریافت شد که این رقم امسال تا کنون به بیش از 4000 پیشنهاد افزایش داشته است، تصریح کرد: همچنین 1125 پیشنهاد در حوزه های مختلف مدیریت شهری از سوی همکاران به جشنواره نظام پیشنهادات ارائه شده که توسط 34 کارگروه تخصصی بررسی شده است.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد ادامه داد: ارائه پیشنهادات برای بهبود وضعیت و پویایی سازمان از سوی کارکنان بسیار ارزشمند است.
وی با بیان اینکه نظام پیشنهادات یک چرخه سه مرحله ای است، اظهارکرد: مرحله اول ارزیابی پیشنهادات و شناسایی پیشنهاداتی است که تکراری نبوده و قابلیت اجرا دارند که به این مرحله آزمون پویایی سیستم نیز گفته می شود.
وی گفت: مرحله دوم در نظام پیشنهادات استقرار پیشنهادات و مرحله سوم نیز استقرار پیاده سازی است که در این میان انتخاب هوشمندانه پیشنهادات در چهارچوب استراتژی و اهداف یک سازمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
وی افزود: در مجموع گام اول پویایی سیستم، گام دوم پذیرش پیشنهاد توسط سیستم و گام سوم اجرایی کردن پیشنهادات در چهارچوب نیازهای سازمان است که همین گام ها در نظام ایده و تعامل با شهروندان، نخبگان و کارشناسان برای ارائه ایده جهت توسعه شهر باید مد نظر قرار گیرد.
آل شیخ اضافه کرد: معتقدیم که ایده ها در قالب چالش و مسئله بروز پیدا می کنند واین چالش و مسئله است که چرخه های ورودی ایده های نو آورانه به حساب می آیند.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی با اشاره به اینکه مردم هوشمند، حکمروایی هوشمند و حمل و نقل هوشمند بخشی از ساحت های تعریف شهر هوشمند است اظهارکرد: زیرساخت های ارتباط را محور شهرهوشمند می دانند که در دو سال گذشته چرخه نوآوری هم به آن اضافه شده است .
وی ادامه داد: در حال حاضر شهر مشهد به عنوان شهر یادگیرنده به دنبال تحقق شهری بدون بی سواد است و در کنار آن به عنوان شهری خلاق، به دنبال اکوسیستمی پویاتر برای شهر هوشمند است زیرا معتقدیم جامعه خلاق است که باعث رشد و ارتقا زندگی شهری می شود.
گفتنی است؛ دراین مراسم 20 نفر از پیشنهاد دهنگان برتر تقدیر شدند.

مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات