لزوم جانمایی المان های جذاب و شادی آور در سطح شهر

لزوم جانمایی المان های جذاب و شادی آور در سطح شهر

لزوم جانمایی المان های جذاب و شادی آور در سطح شهر

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد با حضور در نمایشگاه یادمان‌های ثابت جشنواره خانه بهار 99، تاکید کرد: کیفیت برگزاری نمایشگاه امسال نسبت به گذشته افزایش یافته و دارای محتوای کامل تری است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، شهریار آل‌شیخ با بیان این مطلب تصریح کرد: جانمایی المان‌ها در سطح شهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که دیده‌شدن و اثرگذاری دو هدف مهم در ساخت المان‌ها و مبلمان شهری هستد.
وی ادامه داد: ایده‌های اجرا شده بسیار قوی و جذاب هستند، به نظرم جا دارد از المان‌هایی که جذابیت و شادی بیشتری را برای مخاطب به نمایش می‌گذارند، استفاده کنیم. این روزها نیاز داریم که در حوزه‌های مختلف هنر شهری، شادی و نشاط را با شهروندان مشهدی به اشتراک بگذاریم.
آل شیخ ضمن اشاره به اهمیت المان‌های ثابت به جای المان‌های موقت، تصریح کرد: اگر بتوانیم آثار ماندگار را تقویت کنیم، معابر و فضای شهری به سمت هویت‌دار شدن حرکت می‌کنند. وقتی اثر ماندگاری در گوشه‌ای از شهر قرار می‌گیرد، جزئی از خاطره عمومی اهالی آن منطقه و شهروندان شهر می‌شود که در نتیجه این جریان می‌تواند به شکل‌گیری هویت یک مکان یا محله در ذهن مردم کمک کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات