تقدیر از خبرنگاران برگزیده در جشنواره راپمی

تقدیر از خبرنگاران برگزیده در جشنواره راپمی

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست سازمان محیط زیست، جشنواره بین‌المللی و منطقه‌ای راپمی پس از دریافت ۷۱ اثر از استان‌های بوشهر، سیستان و بلوچستان، خوزستان، هرمزگان و رسانه‌های کشوری مستقر در تهران ظهر امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این جشنواره خانم کیمیا عبدا... پور از ایرنا و خانم دلال آلبو شهبازی از ایسنا خوزستان رتبه سوم، خانم زهره عرب از ایسنا بوشهر و خانم حسنا شمس آرا از خبرگزاری مانا رتبه دوم، امیر حسین طالبی از خبرگزاری ایسنا هرمزگان و سعید رضایی از خبرگزاری مهر استان بوشهر رتبه اول را کسب کردند و لوح تقدیر خود را از لاهیجان زاده معاون محیط زیست دریایی و تالاب ها و دکتر محمدی نماینده ایران در راپمی دریافت کردند.

همچنین در این جشنواره از فرهاد قلی نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست بوشهر و فاطمه رستمیان مدیر روابط عمومی حفاظت محیط زیست بوشهر برای فعالیت مضاعف و ارسال آثار فاخر به این کارگاه تقدیر شد.

معیار انتخاب آثار برتر این جشنواره نگارش حرفه‌ای، مستندسازی مکتوب، رعایت قواعد صحیح نگارشی، جذابیت موضوع و نگاه علمی به محوریت جشنواره بوده است.

سازمان منطقه‌ای حفاظت از محیط‌زیست خلیج‌فارس و دریای عمان (راپمی) بازوی اجرای کنوانسیون منطقه‌ای کویت است که با هدف همکاری درباره مدیریت و توسعه محیط‌ زیست دریایی نواحی ساحلی در برابر هر نوع آلودگی به امضای هشت کشور حوزه خلیج‌فارس و دریای عمان رسیده است.

سازمان راپمی دارای چهار ماموریت در حوزه بیولوژیکی، آلودگی‌های نفتی و آلی، آلودگی‌های معدنی مانند عناصر سنگین و سموم و مقابله اثرات زیست‌محیطی حوادثی همچون گردوغبار، توفان‌های گنو، پدیده کشند قرمز و یا سونامی است.
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات