تشکیل کمیته بررسی وضعیت زیست محیطی استان قزوین

تشکیل کمیته بررسی وضعیت زیست محیطی استان قزوین

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، حسن عباس نژاد مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: در جلسه هماهنگی استان قزوین که به ریاست استاندار برگزار شد  تشکیل کمیته بررسی وضعیت زیست محیطی استان از دستورات استاندار در این جلسه بود.
این گزارش می افزاید جمالی پور با بیان اینکه علاوه بر تولید، محیط زیست هم دارای اهمیت بالایی است، از صنایع آلاینده نمی‌پذیریم که به بهانه‌ها اهیمت تولید و اشتغال، محیط زیست را آلوده و سلامت مردم را به خطر بیاندازند.
استاندار قزوین تصریح کرد: این کمیته باید با صنایعی که بیش از حد مجاز آلایندگی دارند و به استاندارد‌های محیط زیست توجه ندارند، برخورد کند.
جمالی پور ادامه داد: توصیه ما به واحدهای آلاینده (سیمان آبیک و نیروگاه شهید رجایی) و واحدهای مشمول این است که صریعا نسبت به بهسازی و نوسازی خود اقدام کرده و واحدهای که بیش از حد آلایندگی بالایی دارند متوفق شوند یا از انرژیهای پاک بیشتر استفاده کنند.
استاندار قزوین بر استفاده از انرژی‌های پاک مثل گاز در این صنایع تاکید کرد و از شرکت ملی گاز هم خواست که برای تامین این انرژی در صنایع آلاینده همکاری کند.
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات