تاکید بر توسعه‌ زمینه‌های اشتغال مهندسان  در استان اصفهان

تاکید بر توسعه‌ زمینه‌های اشتغال مهندسان در استان اصفهان


تاکید بر توسعه‌ زمینه‌های اشتغال مهندسان  در استان اصفهان

مهندس عسکری رئیس سازمان با معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در زمینه حل مسائل اشتغال مهندسان دیدار و گفتگو کرد

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، وی در این دیدار ضمن اشاره به برخی مسائل و مشکلات پیش روی سازمان ، خواستار توجه بیشتر مسئولان ارشد استان به دغدغه اعضا و حفظ شأن و جایگاه مهندسان و درنظر گیری معیشت شان در تصمیم گیری های مدیریت استان شد.
مهندس عسکری با بیان اینکه برخی نیروهای متخصص به دلیل رکود فعلی حاکم در بخش ساخت و ساز به شغل های غیر مرتبط روی آورده اند، این موضوع را برای کشور یک خطر عنوان نمود و افزود: با ادامه این روند به سرعت از تعداد نیروهای متخصص کارآزموده کاسته می شود.
رئیس سازمان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری پیرامون رونق تولید ملی ، توجه دستگاه های سیاسی و اجرایی استان را به رونق تولید در صنعت ساختمان در راستای سرعت بخشیدن به موتور محرکه اقتصاد و توسعه اشتغال زایی برای مهندسان و جوانان جلب کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار هم با تقدیر از ارایه مطلوب خدمات مهندسی ، اظهار داشت: زحمات جامعه مهندسان قابل چشم پوشی نیست .
مهندس حیدر قاسمی افزود: خوشبختانه اکثریت اعضای نظام مهندسی ساختمان از افراد فرهیخته ، متخصص و متعهد هستند که در حال حاضر ظرفیت خوبی را در این زمینه داریم .
وی ضمن ارج نهادن به خدمات اعضای سازمان گفت: تلاش شده است در سیاستگذاری های استان، دغدغه مهندسان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات