۳۱۱ مورد دوره آموزشی برای کارکنان شهرداری تبریز برگزار شد

۳۱۱ مورد دوره آموزشی برای کارکنان شهرداری تبریز برگزار شد

به گزارش شهریار، بهرام ایران نژاد با اشاره به بهره مندی از استادان مجرب و حرفه ای در این دوره های آموزشی گفت: در این بازه زمانی با حضور ۷ هزار و ۲۱۴ نفر از همکاران شهرداری تبریز حدود ۴ هزار و ۲۶ ساعت کلاس های آموزشی برگزار شده است.

او تصریح کرد: اداره کل نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز توانسته است، دوره های آموزشی خود را در قالب کلاس های حضوری و غیر حضوری بالغ بر  ۳۶۶ هزار و ۲۶۲ نفر ساعت برگزار کند.

ایران نژاد اظهار داشت: برگزاری دوره های تخصصی در مرکز آموزش کارکنان برای گروه های مالی و حسابرسی، فنی و عمرانی، منابع و سرمایه انسانی، مدیریت پسماند، شرکت بهره برداری، آمار و تحلیل اطلاعات و سازمان حمل و نقل بار بوده است.

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: برگزاری دوره های مختلف بصورت تخصصی وعمومی بوده وتمامی واحدها و معاونت ها را به صورت آموزش ضمن خدمت و آموزش کوتاه مدت تحت پوشش خود قرارداده است.

او متذکر شد: این برنامه ها بر اساس جدول زمان بندی و دفترچه برنامه سالانه طراحی شده دوره های آموزشی تا پایان سال بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

بهرام ایران نژاد با بیان اینکه دوره آموزشی ACDL از این پس توسط گروه آموزش شهرداری تبریز برگزار خواهد شد، اعلام کرد: با برگزاری این دوره در مراکز آموزشی خارج از مجموعه شهرداری تبریز برای کارکنان صرف هزینه و زمان اضافی به دنبال داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات