رفع تبیض بین کارکنان از برنامه های مدیریت شهریست

رفع تبیض بین کارکنان از برنامه های مدیریت شهریست

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان رئیس شورای اسلامی شهر صبح امروز درسلسله نشست های خود با اعضای کارکنان مناطق مختلف شهری در نشست صمیمی با کارکنان منطقه 8 شهرداری عنوان کرد: ثمره این جلسات با توجه به اینکه بدون واسطه است و تمام موضوعات صادقانه بیان می شود می تواند به مدیریت شهری و برطرف کردن دغدغه های پرسنل محترم شهرداری تا حدود زیادی کمک نماید.

وی افزود: منطقه 8 شهرداری اصفهان یکی از مناطق بزرگ و پرچالش است که کار در این منطقه را سخت کرده است لذا باید مراقبت کرد که حرمت همه کارکنان ومجموعه حفظ گردد البته در تلاش هستیم در مورد بودجه متمرکز که حدود یک سوم درآمدها را به شهرداری مرکزی و خزانه برمی گردد یک بازنگری داشته باشیم تا مناطقی که دچار مشکلات بودجه ای هستند ضرر نکنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در مورد مسکن کارکنان شهرداری یک سری کوتاهی شده است عنوان کرد: شاید یک سری فرصت های طلایی در این راستا از دست رفته است، در آموزش وپرورش بحث مسکن بیشتر قابل توجه است و تعاونی های مسکن شان در نواحی مختلف فعال هستند که باید همین موضوع نیز در شهرداری اصفهان با جدیت بیشتری پیگیری گردد. البته اگر قرار است در این مورد نهضتی در قالب مسکن کارکنان شهرداری صورت بگیرد حتما باید شهرداران مناطق حمایت و جدیت لازم را داشته باشند، امیدورایم در زمان باقی مانده در دروه پنجم کاری صورت بگیرد که در دوره های بعدی نیز استمرار داشته باشد.

نصر اصفهانی افزود: حدود 64 درصد درآمدهای پایدار شهری از تراکم فروشی بوده است که به 40 درصد کاهش یافته است و این 24 درصد به سمت های دیگری سوق داده شده است در همین راستا از طرف شهردار 52 لایحه برای ایجاد درآمدهای پایدار به شورا ارسال شده است که در دست بررسی است ما هم چاره ای نداریم این میراثی است که به دست ما رسیده است، و ما باید به گونه ای اصفهان را مدیریت کنیم که آیندگان دعاگوی ما باشند و اجازه نداریم تنفس را برای اصفهان سخت کنیم، انبوه سازی و بلند مرتبه سازی مشکلات زیادی را ایجاد می کند که بعضا نگاه درآمدی به آن می شود که راه آن این است که به سمت دیگر درآمدها برویم.

وی در پایان خاطرنشان شد: رفع تبعیض یکی از برنامه های مدیریت شهری است که به صورت جد پیگیر این موضوع هستیم که  البته تا حدودی کارهایی نیز انجام شده است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات