تکمیل بیمارستان ۱۶۰تختخوابی خمینی شهر در سال ۹۱

تکمیل بیمارستان ۱۶۰تختخوابی خمینی شهر در سال ۹۱

www.BanaNews.irمعاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی گفت:چنانچه اعتبار مورد نیاز تأمین گردد ، بیمارستان ۱۶۰تختخوابی شهرستان خمینی شهر در سال ۹۱ تکمیل خواهد شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس محمد جعفر علیزاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه مسکن و شهرسازی پایگاه اطلاع رسانی وزات راه و شهرسازی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت :عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۳۷۱ آغاز و ۲ سال بعد به دلیل مشکلات اعتباری کاملاً متوقف شد تا اینکه در سال ۱۳۸۸ ساخت بیمارستان با تقویت اسکلت آن مجدداً عملیاتی شد.

وی با اشاره به اینکه در شروع مجدد پروژه بیمارستان خمینی شهر تعداد تخت های بیمارستانی آن از ۹۶ به ۱۶۰ تخت افزایش یافت ، افزود:پروژه مذکور در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی برخوردار بوده و چنانچه اعتبارات مورد نیاز تأمین گردد می توان در سال ۹۱ بیمارستان ۱۶۰تختخوابی شهرستان خمینی شهر را برای تجهیز تحویل وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی داد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی در ادامه به تشریح آخرین وضعیت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان نجف آباد پرداخت و گفت:عملیات ساخت اسکلت این بیمارستان به اتمام رسیده و قرارداد انجام کارهای تکمیلی آن نیز با پیمانکار منعقد شده است.

وی با تأکید بر اینکه پیگیر افزایش اعتبارات لازم برای تکمیل بیمارستان یاد شده هستیم ، تصریح کرد: چنانچه اعتبارات کافی برای پروژه ساخت بیمارستان ۱۶۰تختخوابی شهرستان نجف آباد تأمین شود ، امکان اتمام پروژه طی ۲۴ ماه آینده وجود دارد.

علیزاده ابراز امیدواری کرد: بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان کلیشاد نیز تا پایان سال مالی ۹۰ به بهره برداری برسد.

 

 

    نظرات