افتتاح ۳ هزار واحد مسکونی مهر در آینده ای نزدیک

افتتاح ۳ هزار واحد مسکونی مهر در آینده ای نزدیک

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان چهار محال و بختیاری از افتتاح ۳هزار واحد مسکونی مهردر آینده ای نزدیک خبر داد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی – حوزه مسکن و شهرسازی : علی ابراهیمی ، ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: برای ساخت این واحدها که ۷۲۰ واحد آنها در شهرهای زیر ۲۵هزار نر و مابقی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر استان چهار محال و بختیاری هستند ، تسهیلات طرح مسکن مهر به متقاضیان پرداخت شده است.

وی:تعداد واحد های مسکونی مهر که باید در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر استان چهار محال و بختیاری را ۱۲هزار و ۳۴۰ واحد اعلام کرد و افزود: از این تعداد ساخت اسکلت ۶ هزار و ۷۷۳ واحد و نازک کاری هزار و ۳۶۵ واحد به اتمام رسیده است .

وی در ادامه به مقایسه عملکرد تعاونی ها و انبوه سازان در طرح مسکن مهر طی اردیبهشت و خرداد ماه سالجاری پرداخت و اظهار داشت : بررسی ها رشد ۵/۴ درصدی در تعاونی ها و ۸/۶ درصدی در انبوه سازان را نشان می دهند.

مدیرکل اداره مسکن و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری افزود: تا کنون برای ساخت واحدهای مسکونی مهر درشهرهای بالای ۲۵ هزار نفر استان ۶۶ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

 

 

    نظرات