دکتر قائدی خبر داد؛ بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح مهدیه امیرکبیر تا دهه فجر امسال

دکتر قائدی خبر داد؛ بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح مهدیه امیرکبیر تا دهه فجر امسال

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر نواب قائدی در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح مهدیه امیرکبیر (محمد بهمن‌بیگی) گفت: در حال حاضر بتن‌ریزی عرشه اصلی تقاطع در حال انجام است و در تلاش هستیم بخشی از این پروژه یعنی دو سطح از آن تا دهه مبارک فجر به بهره‌برداری برسد.

وی پروژه تقاطع غیر همسطح مهدیه امیرکبیر (محمد بهمن‌بیگی) را یکی از پروژه‌های مهم در تکمیل رینگ پیرامونی شهر برشمرد و افزود: این تقاطع غیرهمسطح نقش کلیدی در توزیع ترافیک ورودی از جنوب غرب شهر دارد.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: این تقاطع به صورت دو شاخه، مسیر را به سمت بلوار امیرکبیر و بزرگراه در حال ساخت مهدیه هدایت می‌کند.
قائدی کنترل و نظارت مستمر بر پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز را از جمله وظایف این کمیسیون عنوان کرد و گفت: از ابتدای شروع به کار شورای پنجم، تلاش شورای شهر و کمیسیون عمران شورا رفع مشکلات پیش روی پروژه‌های عمرانی و نیازسنجی از سطح شهر برای اجرای پروژه‌های موردنیاز شهر و شهروندان بوده است.

مهندس اسماعیل صالحی معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به آماده‌سازی این پل در آینده نزدیک، گفت: تکمیل این تقاطع غیرهمسطح به همراه بزرگراه مهدیه و تقاطع غیرهمسطح شهید رودکی، روان‌سازی ترافیک و کاهش بار خودروهای عبوری از بلوار امیرکبیر را به دنبال دارد.
معاون شهردار شیراز با تصریح اینکه رفع معارض تاسیساتی و ملکی در این پروژه زمان‌بر بود اما تا حدود زیادی انجام پذیرفته، ادامه داد: ساخت مرحله به مرحله و جابجایی ترافیک در مراحل مختلف اجرا موجب می‌شود تا ساخت زیرگذر پروژه که بصورت شرق به غرب و بالعکس در دست ساخت است، پس از انتقال بخشی از ترافیک به پل اول صورت گیرد.
صالحی در پایان خاطرنشان کرد: تقاطع سه سطحی مهدیه امیرکبیر که به نام استاد محمد بهمن‌بیگی نام‌گذاری شده، در کنار پوشش حرکت ترافیک در تمام جهات بصورت ایمن، شرایط را برای زیباسازی ورودی شهر که از تاکیدات شورای شهر و شهردار شیراز است، نیز فراهم می‌سازد.
انتهای خبر/

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات