در سال جاری بیش از 120هزار سفر از پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین صورت گرفته است

در سال جاری بیش از 120هزار سفر از پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین صورت گرفته است

به گزارش روابط عمومی سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين؛ محمدحسینی با تشریح عملکرد 9 ماهه سال جاری افزود: در این مدت 120 هزار و 364 سفر از پایانه مسافربری شهرداری قزوین صورت گرفته است.

محمدحسینی افزود: در این مدت 19 هزار و 227 سفر از طریق اتوبوس، 39 هزار و 762 سفر از طریق مینی بوس و 61 هزار و 375 سفر از طریق سواری کرایه‌های برون شهری مجاز صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در این مدت 606 هزار و 369 مسافر از طریق اتوبوس و 654 هزار، 510 مسافر از طریق مینی بوس و 239هزار و 199مسافر از طریق سواری کرایه‌های برون شهری مجاز و از پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین جابجا شدند .

مدیرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين با اشاره به وجود امکانات مختلف رفاهی در پایانه‌های مسافری از جمله اتاق مادر و کودک، سالن انتظار و مجموعه غرفه‌های تجاری که محصولات و کالاهای مورد نیاز مسافران را در پایانه‌ها ارائه می‌کنند، گفت: مسافران، در صورت مشاهده هرگونه مشکل و کمبود، مي‌توانند با مراجعه به مديريت داخلي ترمينال شکايت خود را ارائه دهند.

این مسئول گفت: همه تلاش کسانی که در پایانه‌ها انجام وظیفه می‌کنند این بود که شرایط مناسبی را برای شهروندان مسافر فراهم کنند تا هیچ نگرانی برای سفر نداشته باشند .

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات