صنایع انرژی بر پارسیان در معرض خطر آب گرفتگی در بارندگی ها قرار...

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان گفت : صنایع انرژی بر پارسیان به دلیل قرار گرفتن در مسیر رودخانه های پارسیان و کوشکنار در بارش های اخیر، با خطر آب‌گرفتگی مواجه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان ، هوشنگ ملایی در این نشست موقعیت صنایع انرژی بر پارسیان را حساس دانست و اظهار داشت : برای پیشگیری از وقوع سیلاب و جلوگیری از وارد شدن آب به سایت صنایع انرژی بر پارسیان باید مطالعات جامع تری صورت پذیرد.

وی افزود : صنایع انرژی بر پارسیان  در مسیر رودخانه های این شهرستان قرار دارد که باید برای تعیین حد بستر وحریم رودخانه ها و حفاظت این سایت در مقابل سیلابهای فصلی و سرشاخه هایی که از حوضه های آبریز شمالی به داخل سایت سرازیر می شوند ، مشاور طرح ضمن  بررسی مجدد پروژ ه از طریق مدل سازی فنی ومهندسی نسبت به انتقال سیلاب به دریا اقدام نماید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان بیان داشت : در شرایط موجود که تجربه سیل مخرب اخیر را هم داریم باید تأمین اعتبار مطالعه مجدد طرح و اجرای قانون تعیین حد و بستر و حریم در اولویت قرار گیرد و طی یک اقدام نظام مند بخش‌های مختلف  در اجرایی کردن این قانون همراهی کنند تا با آزادسازی بستر قانونی خطرخیزی سیلاب رودخانه‌ها کاهش یابد.

در پایان این جلسه پس از گفتگو و تبادل نظر ، مسعود پاکزاد مدیرعامل صنایع انرژی بر پارسیان از شرکت آب منطقه ای درخواست کرد  تا با ارائه پیشنهادات و راهکارهای فنی و کارشناسی در طرح جمع آوری و دفع آبهای سطحی جهت جلوگیری از ورود سیلاب به داخل سایت همکاری نماید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات