تکمیل نصب کنتورهای هوشمند چاه های کشاورزی در شهرستان بافق

فرماندار بافق گفت: با توجه به این که تعدادی از کشاورزان همچنان در خرید و نصب کنتورها کوتاهی کردند، لازم است در طی 15 روز اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، «سیدعلی اوهب» در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان بافق که با حضور فرماندار بافق و دیگر اعضا برگزار گردید، با بیان این که بخش عمده ای از چاه های کشاورزی بافق مجهز به کنتور هوشمند شده که به منظور اجرای طرح تحویل حجمی لازم است مابقی کنتورها نیز نصب گردد.

وی در خصوص مشکلات کشاورزان جهت اجرای طرح خاموشی چاه ها، اظهار کرد: نصب کنتور هوشمند و برنامه ریزی آن می تواند مشکلات موجود در زمینه خاموشی چاه ها را به طور کامل برطرف کند.

در ادامه فرماندار بافق، اظهار کرد: با توجه به موضوعات مطرح شده در این جلسه و شرایط خاص آب و خاک بافق، بهترین اقدام، مدیریت منابع آب توسط کشاورزان است و این تنها با نصب کامل کنتورهای هوشمند ممکن خواهد بود.

وی گفت: با توجه به این که تعدادی از کشاورزان همچنان در خرید و نصب کنتورها کوتاهی کردند، لازم است در طی 15 روز اقدام نمایند.

فرماندار بافق در پایان با اشاره به این که اجرای طرح خاموشی چاه ها درابرکوه باعث جاری شدن آب در یکی از قنات ها شده است، خاطرنشان کرد: بنابراین به دلیل تاثیر چشمگیرخاموشی چاه بر سفره های آب زیرزمینی، ضروری است از اجرای این طرح حمایت نمود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای یزد

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای یزد

    شركت آب منطقه‌ای یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات