برگزاری مسابقه نقاشی در مدارس شهرستان ماکو

برگزاری مسابقه نقاشی در مدارس شهرستان ماکو

به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب ماکو، مهندس حسین نژاد مدیر این امور با اشاره به اینکه آموزش کودکان و نوجوانان به دلیل اثرپذیری و اثرگذاری در تغییر رفتار مصرف آب اهمیت دارد، گفت: تجربه نشان داده است که کودکان بهترین گزینه برای آموزش و اصلاح الگوی مصرف هستند که علاوه بر خود قابلیت تاثیرگذاری بالایی بر دیگران و بزرگسالان دارند.

مهندس حسین نژاد گفت: آموزش و مشارکت دادن آنها در طرح هایی مثل همیار آب یا حامی آب و از این قبیل، علاوه بر تقویت حس مسئولیت پذیری در آنها، میتواند موجبات تعمیق باورها و ترویج هنجارهای درست در مدیریت مصرف منابع آب از طریق آنها در سطح خانواده ها را فراهم سازد.

گفتنی است در این مراسم نیز جوایز و هدایایی به تعدادی از آنان در رده های سنی پایینتر اهداء شد. همچنین تعدادی بروشور راه های صرفه جویی در مصرف آب با مضامین آموزشی نیز بین دانش آموزان و مربیان آموزشی توزیع شد.

آقای اسکندری مدیر دبستان شهید شیخ فضل الله نوری به نقش تأثیرگذار کودکان در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب اشاره کرد و از آنان خواست به عنوان ناجیان و حامیان آب، به والدین خود تأکید کنند تا آب را به درستی استفاده و مصرف آن را مدیریت کنند.

آقای ابراهیم زاده معاون دبستان شهید شیخ الله نوری نیز افزود: برگزاری چنین مسابقاتی باعث پویایی و شکوفایی فکر کودک و ایجاد انگیزه در آنها می شود .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات