بازدید معاون وزیر کشور از پروژه های عمرانی شهرداری تبریز

بازدید معاون وزیر کشور از پروژه های عمرانی شهرداری تبریز

به گزارش شهریار، مهدی جمالی نژاد امروز به همراه ایرج شهین باهر و جواد رحمتی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از پروژه های مختلف عمرانی در دست اجرا شهرداری تبریز، بخشی از بافت فرسوده در هسته مرکزی شهر و همچنین تعدادی از موزه های شهر تبریز بازدید کرد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در ابتدا از پروژه قطار شهری تبریز بازدید کرد و با طی مسیر توسط لکوموتیو از ایستگاه لاله تا ایستگاه محققی، در جریان آخرین وضعیت این پروژه بزرگ قرار گرفت. جمالی نژاد در حاشیه بازدید از پروژه قطار شهری تبریز، با اظهار رضایت از روند اجرای آن توسط شهرداری، ابراز امیدواری کرد که با تخصیص اعتبارات مورد نیاز، مبلغ قابل توجهی اوراق در اختیار این پروژه بزرگ حمل و نقل ریلی شهر تبریز قرار بگیرد.

وی همچنین با حضور در محله قدیمی چوخورلار، در جریان تملک خانه های واقع در بافت فرسوده مرکز شهر قرار گرفت. معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در ادامه بازدیدهای خود، در مسجد جامع و سپس در بازار بزرگ و سرپوشیده تبریز حضور یافت و از نزدیک با قدمت سازه ها و بناهای تاریخی این محل آشنا شد. بازدید از موزه آب، موزه مشاغل، پروژه مقبره الشعرا، موزه قاجار، موزه احد حسینی و پروژه تجاری مسکونی عتیق از دیگر بخش های حضور مهدی جمالی نژاد در تبریز بود.

این مقام مسئول در وزارت کشور همچنین حضور در مراسم رونمایی از کتب فرهنگ شهروندی را در برنامه های سفر خود به تبریز دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات