واگذاری شش هزار واحد مسکن مهر قزوین

واگذاری شش هزار واحد مسکن مهر قزوین

www.BanaNews.irمعاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری قزوین گفت: تا پایان شهریور ماه امسال شش هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر در استان قزوین به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) اکبر نیکزاد ضمن بازدید از هفت پروژه مسکن مهر در شهرستان تاکستان در جریان روند پیشرفت فیزیکی این طرح قرار گرفت.

نیکزاد در این بازدید که محمدزاده رییس سازمان مسکن و شهرسازی استان، صادقی فرماندار تاکستان و تنی چند از مسوولان استانی نیز وی را همراهی می‌کردند، گفت: ۳۵ هزار واحد مسکونی مهر با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در استان قزوین در حال ساخت است.

وی گفت: از آنجا که بیشتر متقاضیان مسکن مهر مستاجر هستند و در صورت تحویل واحدها در آنها مستقر خواهند شد لذا نیازمند خدمات رفاهی هستیم و ما در صددیم تا در مراحل ساخت نسبت به تامین خدمات اولیه مورد نیاز واحدها اقدام کنیم تا پس از اتمام ساخت این خدمات نیز آماده باشد.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: تا پایان شهریور ماه امسال حدود شش هزار واحد مسکن مهر تحویل مردم خواهد شد و تا پایان سال ۹۰ هم ۹ هزار واحد دیگر و در مجموع ۱۵ هزار واحد به متقاضیان استان واگذار می‌شود.

 

 

    نظرات