جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان اردبیل برگزار شد

صبح امروز پنج شنبه پنجم دی ماه، با حضور مدیران عامل صنعت آب و برق استان، جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان اردبیل برگزار شد.

در این جلسه که مدیران عامل شرکت های آب منطقه ای اردبیل، توزیع و انتقال برق، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان و همچنین مجمع عالی آموزشی و پژوهشی آذربایجان به همراه مدیران روابط عمومی حضور داشتند، بر انسجام و هماهنگی بیشتر شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو تاکید گردید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در این دیدار با اشاره به اهداف مشترک شرکت های زیرمجموعه تصریح کرد: باید با همکاری همدیگر سعی نماییم تا مشکلات و چالش ها موجود را حل کنیم.

مهندس عباس جنگی مرنی همچنین در این جلسه لزوم توجه به اجرای برنامه های مشترک از جمله در بخش ورزش را خواستار شد و گفت: حرکت هماهنگ شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو در راستای انسجام بخشی به فعالیت ها می تواند در پیشبرد اهداف وزارت نیرو کارساز باشد.

رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان با اشاره به برنامه ریزی مشترک بین شرکت های زیرمجموعه برای بهره مندی مردم تصریح کرد: خوشبختانه در بطن اقدامات کلیه شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو موضوع خدمت رسانی مستقیم به مردم شریف استان مطرح است که هماهنگی کلیه این مجموعه ها در همین راستا کمک بزرگی برای رسیدن به اهداف وزارت نیرو را فراهم خواهد کرد.

در ادامه این جلسه با موافقت کلیه مدیران عامل حاضر در جلسه، مهندس عباس جنگی مرنی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل به مدت یکسال بعنوان رئیس هیئت ورزش صنعت آب و برق استان انتخاب شد.

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات