نگاه شهردار به  شهر بافق نگاه بلند مدت، علمی و پره...

نگاه شهردار به شهر بافق نگاه بلند مدت، علمی و پره...

مدیر کل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با بیان اینکه نگاه شهردار به شهر بافق نگاه بلند مدت است گفت: این مدیر شهری تنها به دو سال آینده فکر نمی‌کند بلکه به آینده شهر و پیشرفت آن در افق دور دست می اندیشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق؛ محسن کوشش تبار در حاشیه سفر خود به بافق در جمع مدیران استانی، اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری بافق گفت : بیشتر از پروژه های اجرایی شهرداری، همدلی و همکاری و اعتمادی که وجود دارد تحسین برانگیز است.
وی بیان داشت: بزرگترین سرمایه شهر بافق این است که مجموعه شهرداری با گشاده دستی با سرمایه گذران تعامل ایجاد کرده است که این امر مایه تحول شگرف در توسعه شهری خواهد شد.
مدیر کل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ضمن تقدیر و تشکر از شهردار و شورای اسلامی شهر بافق افزود: بین سرمایه گذار و شهرداری تعامل بیشتری ایجاد می‌کنیم تا شاهد رونق و پیشرفت روز افزون شهر باشیم.
کوشش تبار ادامه داد : شهرداری می تواند با ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذار به جابجایی ثروت در شهر کمک کند تا شهر بافق رشد و توسعه همه جانبه در تمامی محله ها داشته باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه جذب سرمایه گذاری پروژه های شهرداری بافق را در نظر خواهیم گرفت و با توجه به اینکه مجموعه شهرداری در مسیر خود راسخ و ثابت قدم است حتما بین سرمایه گذران و شهرداری تعامل ایجاد می کنیم‌.
گفتنی است؛ وی در سفر یک روزه خود به شهرستان بافق از پارک آبشار، بافت تاریخی، باغ ایرانی و… بازدید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بافق

    منبع خبر

    شهرداری بافق

    شهرداری بافق

    شهرداری بافق یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر بافق می باشد

      نظرات