اعلام آمادگی بسیج مهندسین استان در راستای فرهنگ سازی در حوزه ساخت و ساز

اعلام آمادگی بسیج مهندسین استان در راستای فرهنگ سازی در حوزه ساخت و ساز

فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به لزوم جلوگیری از تخلفات ساخت و ساز افزود: بسیج مهندسین استان آماده همکاری با سازمانهای ذی ربط در راستای فرهنگ سازی برای کاهش تخلفات ساخت و ساز است.
سرهنگ پورشمسی در نشست مشترک با رئیس سازمان نظام مهندسی که با حضور معاون امور عمرانی استاندار برگزار شد به ظرفیت های بالای بسیج در همه زمینه ها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰ قشر بسیج در عرصه های مختلف داریم که اتاق های فکر استان یزد همیشه جایگاه برتر را در کشور به خود اختصاص داده است.
وی هنر معماری و شهرسازی را هنری فاخر خواند که نه تنها در عرصه تخصصی خود بلکه در تمام عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، دفاعی و مذهبی تأثیر بسزایی دارد.
پورشمسی با تأکید بر تمدن سازی اسلامی به عنوان هدف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، به معماری قدیم اشاره کرد و آن را سرشار از نمادهای مذهبی خواند که واژه به واژه ما را با دین آشنا می سازند و افزود: متأسفانه در جریان شهرسازی و معماری امروز شاهد ورود تمدن و فلسفه غرب هستیم.
وی داشتن شهری ایمن و سالم مطابق با اندیشه ها و فرهنگ اسلامی را از دغدغه های اصلی بسیج مهندسین دانست و گفت: دستیابی به این امر با عنایت به ظرفیت فوق العاده ای که در استان یزد وجود دارد، امکان پذیر است.
پورشمسی ادامه داد: بسیج مهندسین می تواند نقش اساسی در زمینه فرهنگ سازی برای رفع تخلفات ساخت و ساز ایفا کرده و در این راه از هیچ مساعدتی دریغ نخواهیم کرد تا بتوانیم با همکاری هم متعالی تر از گذشته در این مسیر حرکت کنیم.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات