فعالیت‌های اجتماع‌محور، اساس کار سازمان بازآفرینی  ...

فعالیت‌های اجتماع‌محور، اساس کار سازمان بازآفرینی ...

فعالیت‌های اجتماع‌محور، اساس کار سازمان بازآفرینی باشد/ مرکز نوآوری، چتری حمایتی برای گروه‌های ایده‌پرداز

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدرضا حیدری، عصر امروز و در برنامه «استارتاپ ویکند بازآفرینی شهری» ضمن تشکر از معاونت برنامه‌ریزی و سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد و تمامی داوران و گروه‌های پرتلاشی که در روزهای اخیر چنین اتفاق خوبی را رقم زدند، اظهارکرد: برخی از نقاط شهر بعنوان مناطق کم‌برخوردار شناخته می‌شوند، درحالیکه از نیروها و ساکنان خلاق و پرتلاشی برخوردارند که بسیار ارزشمند است و جای قدردانی دارد.

حیدری در ادامه گفت: تمرکز بر فعالیت‌های اجتماع‌محور یکی از تاکیدات شورای پنجم شهر مشهد به سازمان بازآفرینی بوده که از روزهای نخستین تصمیم‌گیری به تشکیل این مجموعه، مورد توجه قرار گرفته است؛ فعالیت‌های اجتماع‌محور تاثیر بسزا و ویژه‌ای بر موفقیت سازمان بازآفرینی خواهد داشت.

رئیس شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: یکی از نمونه‌های موفق اجتماع‌محوری، برپایی همین رویداد است که امیدواریم در آینده نیز شاهد تداوم آن باشیم.

حیدری همچنین افزود: مرکز نوآوری شهرداری مشهد، فارغ از ارزیابی‌های داوران، چتر حمایتی خود را باید بر سر تمامی گروه‌های شرکت‌کننده در استارتاپ داشته باشد و با پخته‌تر کردن ایده‌ها به اجرایی شدن آنها کمک کند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌کننده‌ها پس از این رویداد چندروزه نباید رها شوند، گفت: اتصال آنها به مرکز نوآوری بسیار حائز اهمیت است و در این مرکز باید برنامه‌های مختلفی همچون مشاوره رایگان، آموزش و ... برای حضور در رقابت‌هایی کلان‌تر درنظر گرفته شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات