ثبت و پاسخگویی ۷۵۰ درخواست مردمی در سامانه 137 منطقه پنج
ابوذر میرزابیگی گفت : از ۷۵۰ پیام رسیده در 9 ماهه نخست سال جاری، ۳۸۴ پیام پاسخگویی و بقیه پیامها قابلیت اجرایی نداشته و یا در خصوص تذکر و اطلاعرسانی به شهروند بوده است.
وی تصریح کرد: از مجموع پیامهای رسیده در این مدت، بیشترین پیامها در زمینه آسفالت با ۲۳۵ مورد، زباله با ۳۰ مورد و نظافت با ۵۵ پیام بوده است.
▫️مدیر منطقه پنج شهرداری کاشان افزود: همچنین پیامهای دیگر شامل ۳۶ مورد ستاد پاکیزگی ،۱۶ مورد آبگرفتگی ، ۲۹ مورد سد معبر،۱۵ مورد چاه و گودال و۷۴ مورد عمرانی و سایر پیامها نیز در زمینه های فضای سبز،ساخت وساز غیرمجاز و لایروبی بوده که بیشتر آنها مورد رسیدگی قرار گرفته است.
میرزابیگی در پایان از لکه گیری 6 هزار مترمربع از معابر سطح منطقه پنج در مدت مذکور خبر داد و گفت: این مقدار لکه گیری با ۴۵۰ تن آسفالت و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال از محل اعتبارات منطقه پنج شهرداری انجام شده است.
وی، سامانه 137 را فرصتی مناسب برای تقویت مشارکت شهروندان و زمینهای مناسب برای بررسی مشکلات مردم دانست و بیان کرد: پویایی، کارآمدی، فرهنگسازی و اطلاعرسانی از مولفههای مهم این سامانه است.
میرزابیگی، تصریح کرد:سامانه 137به شناخت مسائل و مشکلات شهروندان کمک کرده و به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولین شناخته میشود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان
نظرات