درآذر ماه بیش از دو هزار شهروند با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند

درآذر ماه بیش از دو هزار شهروند با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ از مجموع تماس های شهروندان با سامانه 137، 893 تماس توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.

براساس این گزارش؛ یک هزار و 596 تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شد.

طبق این گزارش؛ بیشترین پیام های ثبت شده در این مدت، مربوط به شهرداری منطقه دو بوده که اقدامات لازم انجام شد.

پایان پیام .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات