افزایش سهمیه سوخت خودروهای ون در سالجاری

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر خبر داد:

افزایش سهمیه سوخت خودروهای ون در سالجاری

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان، از افزایش سهمیه سوخت خودروهای ون از 400 لیتر به 600 لیتر در سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، خدادادی با اشاره به اینکه در آذر ماه امسال اطلاعیه‌ای از وزارت کشور در خصوص تغییر و افزایش سوخت خودروهای ون، به این سازمان ارسال گردیده است، گفت: در این راستا میزان سهمیه سوخت این خودروها به 600 لیتر رسیده است.

وی در ادامه از صدور 231 کارت سوخت برای دارندگان خودروهای ون، خبر داد و افزود: همچنین اقدامات لازم جهت صدور کارت برای مابقی دارندگان خودردوهای ون که دارای نقص اطلاعات بودند  نیز در حال انجام است و ظرف 10 روز آینده برای کلیه رانندگان، کارت صادر خواهد شد.

خدادادی تصریح کرد: در حال حاضر 1350 نفر راننده سرویس شخصی مدارس و 600 نفر راننده آژانس مشغول به فعالیت هستند و مقرر گردیده است که به میزان 120 لیتر مابه التفاوت بنزین نیز به حساب یارانه ای آنها از 10 دی‌ماه سالجاری واریز گردد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این سازمان در حوزه های اتوبوسرانی و تاکسیرانی به صورت متمرکز در ساختمان جدید واقع در بولوار 22 بهمن، جنب ساختمان هلال احمر، آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

مریم ایرانمنش

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات