با اعتباری 30میلیارد ریالی آبیاری درختان زرند مكانیزه خواهد شد .

با اعتباری 30میلیارد ریالی آبیاری درختان زرند مكانیزه خواهد شد .

مهندس احمد عبدالله زاده رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری زرند از اجرای طرح لوله گذاری فضای سبز شهر زرند خبر داد .

مهندس احمد عبدالله زاده با اعلام اینکه اجرای این طرح در راستای استفاده بهینه از منابع آبی پایدار و به منظور افزایش کیفیت فضای سبز به انجام خواهد رسید گفت: انتقال آب خام به فضای سبز از اولویت های مهم سازمان می باشد که تاکنون در اکثر بلوار ها و برخی معابر انجام شده است.

وی با اعلام اینکه چندین معبر اصلی در این طرح قرار دارد و با اجرای این لوله گذاری بخش غربی زرند نیز به شبکه آبیاری متصل خواهدشد گفت:با اتمام این عملیات، علاوه بر خارج شدن مسیر های فاقد لوله گذاری، افزایش کیفیت آبیاری فضای سبز را شاهد خواهیم بود .

وی برنامه‌ریزی به منظور توسعه فضاهای سبز شهری را نیازمند رعایت معیارها و استانداردهای توسعه فضای سبز دانست و گفت:با توجه به تغییر و تحولات صورت گرفته در گستره زندگی شهرنشینی، ایجاد فضاهای سبز وسیع از نیازهای ضروری سطوح مختلف شهری به حساب می آید

وی هزینه اجرای این طرح را بالغ بر 30میلیارد ریال عنوان و با اعلام اینکه بیش از 50درصد لوله های این طرح خریداری شده است ،گفت: امیدواریم با این اقدامات و با همراهی و مشارکت شهروندان شاهد توسعه، بهسازی و بهبود فضای سبز شهری و همچنین صرفه جویی در مصرف آب، بهبود و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات در سطح شهر باشیم .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات