تعقیب ۱۰۰ کیلومتری و توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در سرخس

یک دستگاه حفاری غیرمجاز طی یک عملیات شبانه در شهرستان سرخس توقیف شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، مدیر امور منابع آب سرخس با اعلام این خبر گفت: در راستای مقابله با متخلفان و متجاوزان به منابع آب زیرزمینی شب گذشته یک دستگاه حفاری غیرمجاز از نوع ضربه ای که به صورت ماهرانه در یک کامیون خاور استتار شده بود توسط پرسنل این امور شناسایی و توقیف شد.

"محمدرضا عبادی نژاد" تصریح کرد: متخلفان که با اسنفاده از تاریکی شب قصد انتقال این دستگاه غیر مجاز را به شهرستان داشتند از ابتدای حوزه استحفاظی شهرستان در رصد پرسنل این امور قرار گرفتند که با تعقیب نامحسوس پس از طی 100کیلومتر و هنگام ورود به داخل محدوده شهری با هماهنگی دادستانی و همکاری نیروی انتظامی توقیف شد و به پارکینگ امور منابع آب انتقال یافت.

وی با بیان اینکه منابع آب زیرزمینی در وضعیت بحرانی قرار دارد اظهار داشت: پروژه برخورد با دستگاه های حفاری غیر مجاز چاه از اولویت های طرح ملی احیا و تعادل بخشی منابع آب زیر زمینی کشور است.

"عبادی نژاد" با هشدار به حفاران و بهره برداران غیر مجاز از منابع آب زیر زمینی خاطرنشان کرد:

هرگونه حفر و بهره برداری از چاه های غیر مجاز جرم محسوب شده و امورمنابع آب سرخس با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی برخورد قاطع می کند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات