تشکیل جلسه نظام مهندسی ساختمان  استان گلستان با حضور مهندس خرم

تشکیل جلسه نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با حضور مهندس خرم


تشکیل جلسه نظام مهندسی ساختمان  استان گلستان با حضور مهندس خرم

هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با حضور مهندس احمد خرم و مهندس غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان روز پنجم دیماه  تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان، در این جلسه محمد ابراهیم پور رییس سازمان ضمن تشکر از حضور مهمانان، گزارشی از فعالیت های سال اول هیات مدیره دوره هشتم سازمان ارائه و به این موضوع اشاره کرد که تمرکز اهداف هیات مدیره دوره هشتم بر بحث آموزش است. وی افزود:  مهندسی همواره به علوم جدید وابسته است و با پیشرفت علم، متحول می‌شود. از همین رو می‌توان گفت که آموزش نقشی مهم و اساسی در پیشرفت و توسعه مهندسی دارد.
مهندس احمد خرم نیز در این جلسه گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان برای ارتقا و پیشرفت نیازمند همفکری و همیاری اعضای هیات مدیره سازمان  استان ها  و جامعه مهندسی کشور می باشد .
وی افزود : برای انجام یک کار ، اولین مقدمه، خواست و اراده است که در نهایت انگیزه را می‌سازد. گام دوم، دانش کار یا دانستن است و سومین مقدمه، توانستن است.

وی ادامه داد: انتظار جامعه مهندسی و مردم از مهندسان بسیار بیشتر از این است که تاکنون وجود داشته، با اینکه روند مثبت بوده اما به کندی حرکت کرده ایم.
ناطق اضافه کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان باید چند برنامه مهم را اجرایی نماید که ایجاد مرکز مشترک نوآوری برای اشتغال مهندسان ، صدور خدمات فنی و مهندسی برای کشورهای همسایه، ایجاد خانه های مهندس در استان ها و امور رفاهی، ورزشی ، فرهنگی و گردشگری بخصوص در استان های شمالی کشور مثل گلستان، گیلان و مازندران و همکاری با دانشگاهها و ارتباط با مقامات استانی از جمله آنها ست.
خرم به شرایط گردشگری در استان های گلستان و گیلان و مازندران اشاره و افزود: این استان ها استعداد و زمینه های خوبی برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال دارند که باید به درستی از آن استفاده شود. وی پیشنهاد کرد با فعال کردن صندوق مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان، کمک های زیادی به سرمایه گذاری در استان ها کرد.
اضافه می شود این جلسه روز پنجم دی ماه و در آستانه  انتشار رسمی حکم انتصاب مهندس خرم به ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور برگزار شده بود.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات