تلاش نظام مهندسی ساختمان برای ایمن سازی باغ شهر مهریز

تلاش نظام مهندسی ساختمان برای ایمن سازی باغ شهر مهریز

مدیر دفتر نمایندگی شهرستان مهریز بر ضرورت جلوگیری از تخلفات ساخت و ساز برای داشتن باغ شهری ایمن در مقابل بلایای طبیعی تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان -دفتر نمایندگی مهریز ،سیدرضامحسن الحسینی در نشست مشترک با شهردار جدید مهریز و معاون عمرانی فرمامداری شهرستان مهریز، ضمن تبریک انتخاب زارعزاده به عنوان شهردار این شهر ، راههای همکاری نظام مهندسی ساختمان با شهرداری و فرمانداری را بیان کرد.
وی اقدامات انجام شده و دستاوردهای سال ۹۸ دفتر نمایندگی نظام مهندسی را یادآور شد و راه جلوگیری از تخلفات ساختمانی را  کار جهادی تمام دستگاههای مسئول در حوزه ساخت وساز عنوان کرد.
شهردار مهریز هم در این جلسه دیدگاه خود را بیان کرد و رشد صدور پروانه ساختمانی در سال جاری  نسبت به گذشته را ناشی از همکاری خوب نظام مهندسی وشهرداری دانست.
زارع زاده همچنین از ناظرین  نظام مهندسی نظارت بهتر بر ساخت و سازها را خواستار شد.
شیشه بری مسئول نظارت فرمانداری مهریز  هم در این جلسه گفت: شهرداری و نظام مهندسی باید فاصله زمانی پروانه را به حداقل برسانند.
وی تأکید کرد: امر آموزش ایمن سازی را نیز  نظام مهندسی باید  برعهده بگیرد.

مراديان معاون عمرانی فرمانداری مهریز هم در این جلسه مشترک  به جمع بندی دیدگاهها پرداخت و تأکید کرد: درجلسات بعدی باید به یکی از مشکلات  ساخت وساز پرداخته شود ونتیجه آن در جلسات بعد گزارش شود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات