افتتاح دو بوستان در منطقه سه

شهردار منطقه سه خبر داد:

افتتاح دو  بوستان در منطقه سه

شهردار منطقه سه کرمان گفت: فاز دوم بوستان ابوالفضل در شهرک مطهری و بوستان محله‌ای رسالت واقع در شهرک ایرانمنش در این هفته به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه ، رامین امیر مداح گفت: فاز دوم بوستان ابوالفضل به مساحت 1600 متر مربع در شهرک مطهری احداث شده و همچنین بوستان محله‌ای رسالت به متراژ 1200 متر مربع واقع در بلوار رسالت به بهره برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به ازدحام جمعیت در شهرک مطهری و نیاز ساکنان به فضای سبز و فضای بازی کودکان، گفت : بوستان ابوالفضل در راستای رفاه حال ساکنان این محله و افزایش فضای سبز منطقه به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه سه با اشاره به اجرای 2000 متر طول جدول گذاری و 800 متر مربع فرش موزاییک در بوستان ابوالفضل، تصریح کرد : بوستان یاد شده به آبنما، فضای سبز، ست بازی کودکان و وسائل تندرستی  نیز مجهز شده است.

وی همچنین گفت: بوستان محله‌ای واقع در بلوار رسالت به متراژ1200 متر مربع دارای سیستم روشنایی، فضای سبز، وسائل تندرستی و گلکار است و همزمان با بوستان ابوالفضل با حضور مسئولان به بهره برداری خواهد رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات