جذب سرمایه گذار برای سه پروژه مهم شهری به ارزش ۵۱ میلیارد ریال/پیشرفت ...

جذب سرمایه گذار برای سه پروژه مهم شهری به ارزش ۵۱ میلیارد ریال/پیشرفت ...



توسعه اقتصادی، هدف اصلی هر کشور در جهت بهبود زندگی مردم می باشد و در این راستا توسعه شهرها به عنوان مجموعه ای پویا، از الزامات اصلی محسوب می شود.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، سیر فرامرز مهاجرانی سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری با اعلام خبر فوق گفت: از آنجا که شهرداری ها به عنوان نهادهای عمومی غیر دولتی مسئول حاکمیت اقتصاد شهری هستند و وظیفه خدمت رسانی به شهروندان برای تامین مطالبات شهروندی و پس از آن تلاش برای دستیابی به شهری توسعه یافته را دارند، نیل به این هدف مستلزم دستیابی به منبع درآمد پایدار و جدید می باشد که یکی از مهمترین ابزارهای آن، تقویت سرمایه پذیری و جذب سرمایه گذار برای انجام پروژه های مختلف شهری می باشد تا بتوان به طور مطلوب به توسعه پایدار دست یافت و کیفیت زندگی را بهبود بخشید.

وی تاکید نمود:شهرداری اراک عزم راسخ دارد تا با مشارکت بخش خصوصی و حمایت از سرمایه گذاری گام های موثری در جهت رشد و آبادانی شهر اراک بردارد، در این راستا با پیگیری های صورت گرفته برای اجرای سه پروژه مهم شهری به ارزش ۵۱ میلیارد ریال، سه سرمایه گذار جذب، انتخاب و معرفی شده است.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک، پیاده راه و فود استریت بلوار ورزش به ارزش ۲۵ میلیارد ریال، سرویس های بهداشتی سطح شهر به ارزش ۲۰ میلیارد ریال و باشگاه بیلیارد پارک جنگلی شهید باهنر به ارزش ۶ میلیارد ریال را سه پروژه شهری عنوان کرد که برای اجرای آنها سرمایه گذار جذب شده است.

وی در پایان جذب سرمایه و سرمایه گذار برای اجرای پروژه های شهری را یکی از عوامل ایجاد درآمد و اقتصاد پایدار شهری و همچنین پیشرفت و توسعه شهر اراک عنوان کرد.لازم به ذکر است، در گزارش های بعدی، هر یک از سه پروژه مذکور جهت اطلاع شهروندان به تفصیل شرح داده خواهند شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات