دومین طرح بزرگ مسکن مهر اصفهان افتتاح می‌‌‌‌‌‌‌‌شود

دومین طرح بزرگ مسکن مهر اصفهان افتتاح می‌‌‌‌‌‌‌‌شود

www.BanaNews.irرئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی به زودی در استان اصفهان در قالب مسکن مهر و خودمالکان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمود محمودزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تعهد استان مبنی بر بهره‌برداری از ۷ هزار واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت تا پایان تیرماه اظهار داشت: در قالب مسکن مهر ۹۹ ساله و خودمالکان ۸ هزار و ۱۴۷ واحد قابل بهره‌برداری است.

وی افزود: ۲ هزار و ۳۴۳ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و ۸۰۴ واحد نیز در قالب خودمالک در شهر جدید بهارستان آماده افتتاح است که در مجموع ۱۱ هزار و ۲۹۴ واحد به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان اصفهان در این راستا ادامه داد: از ۱۱ هزار و ۲۹۴ واحد مسکونی بیش از یک‌هزار واحد در شهر کاشان به صورت نمادین افتتاح می‌شود.

وی تعداد کل واحدهای ساخته شده توسط دولت تا قبل از اجرای طرح مسکن مهر در استان را ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد عنوان کرد و گفت: پس از اجرای این طرح عظیم ملی در اردیبهشت ‌ماه سال جاری با حضور معاون اول رئیس جمهور ۲۲ هزار واحد به بهره‌برداری رسید و برای دومین بار ۱۱ هزار و ۲۹۴ واحد دیگر نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

محمودزاده با بیان اینکه در مجموع تعداد کل واحدهای بهره‌برداری شده در استان اصفهان به ۳۳ هزار و ۲۹۴ واحد خواهد رسید، اضافه کرد: حدود هشت درصد مسکن مهر کل کشور در استان اصفهان در حال اجراست.

وی تصریح کرد: از مجموع یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار واحد مسکن مهر در دست اجرا در کشور بیش از ۱۴۰ هزار واحد در استان اصفهان در دست ساخت است.

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن مهر در نتیجه تلاش تعاونی‌ها، انبوه‌سازان، مشارکت مردم، مسئولان استان و دستگاه‌های اجرائی شده است، افزود: توجه جدی دولت برای تأمین مسکن مردم با اجرای طرح مسکن مهر همچنان ادامه دارد.

وی بیان داشت: دولت در مسکن مهر علاوه بر اعطای زمین رایگان و تسهیلات قرض‌الحسنه، تأمین خدمات زیربنایی و ساخت فضاهای روبنایی را نیز مورد توجه قرار داده است و در پروژه‌های در دست افتتاح مشکلی انشعابات آب، برق و گاز وجود ندارد.

 

 

    نظرات