تحقق 145 درصدي برنامه تعويض كنتورهاي خراب و فرسوده مشتركين آب شركت آب و فاضلاب خوي

تحقق 145 درصدي برنامه تعويض كنتورهاي خراب و فرسوده مشتركين آب شركت آب و فاضلاب خوي

رئيس هيئت مديره و مديرعامل شركت آب و فاضلاب خوي  از تحقق 145 درصدي  برنامه تعويض كنتورهاي خراب و فرسوده مشتركين درهشت ماهه سالجاري  خبر داد .

سلطانعلي وليزاده در مصاحبه اي با روابط عمومي شركت گفت  : يكي از مهم ترين فعاليت هاي حوزه بهره برداري شركت در راستاي كاهش آب بدون درآمد و به ويژه ظاهري آن ، تعويض كنتور هاي خراب يا فرسوده و جايگزيني آن با كنتورهاي نو و با قابليت عملكرد مطلوب است كه اين موضوع كمك شاياني به شفاف سازي مقادير مصارف آب مي نمايد.

مديرعامل شركت افزود : با تعويض كنتورهاي خراب از پرت بيش از حد آب و اثرات منفي آن بر تأسيسات آبرساني جلوگيري مي‌كند، شرايط لازم به منظور مديريت مصرف و خدمات‌رساني شايسته‌تر به مشتركين و شهروندان را نيز فراهم مي‌كند.

وي در ادامه خاطر نشان كرد :  با اشاره بر اين كه به صفر رساندن كنتور هاي خراب در شركت از اهداف اصلي شركت مي باشد اما چون در هر دوره از قرائت كنتورها بر تعداد كنتور هاي خراب افزوده مي شود بنابر اين كار تعويض كنتور كاري مستمر و دائمي مي باشد .

وليزاده در ادامه اظهار داشت : مطابق با ضوابط ناظر بر بودجه سال 98 ، اين شركت مي بايست نسبت به تعويض 447 دستگاه كنتور خراب اقدام مي نمود كه طبق برنامه ريزي هاي دقيق در ابتداي سال ، نسبت به خريداري كنتورهاي مورد نياز بر اساس برنامه زمانبندي مناسب و عليرغم محدوديت هاي مالي بوجود آمده اقدام گرديد و تاكنون 649 دستگاه كنتور در سطح شهرهاي شركت تعويض گرديده است .

او در خاتمه ضمن تشكر از كليه پرسنل شركت كه در برنامه فوق همكاري داشته اند اظهار اميدواري نمود تا در سال آتي نيز همانند امسال، برنامه ياد شده بطور كامل تحقق يابد .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات