انجام بيش از 17 هزار آزمايش كلرسنجي آب در شركت آب و فاضلاب خوي

انجام بيش از 17 هزار آزمايش كلرسنجي آب در شركت آب و فاضلاب خوي

ابراهيم اصغرنژاد معاون بهره برداري و توسعه شركت آب و فاضلاب خوي گفت: در هشت ماهه اول سال جاري 17 هزار و 147مورد آزمايش كلرسنجي آب توسط  كارشناسان شركت آب و فاضلاب خوي با نظارت كارشناسان دانشكده علوم پزشكي خوي انجام شد. به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب خوي، مهندس اصغرنژاد در گفتگو با روابط عمومی شركت افزود: كلرسنجي آب با هدف تامين آب شرب سالم و بهداشتي براي مشتركين انجام مي شود و همچنين تهيه و تحويل آب  شرب سالم و بهداشتي به مشتركين از رسالت‌هاي مهم شركت مي باشد كه براي دستيابي به اين مهم علاوه بر نظارت ، نمونه برداري و آزمايش از منابع تأمين كننده و خطوط شبكه توزيع آب ؛ شست و شوي شبكه و خط انتقال آب موجود در سطح شركت از اهم وظايف شركت است .

وي در ادامه خاطر نشان كرد در راستاي بهبود كيفيت آب شرب شهري شستشوي بيش از  165 كيلومتر شبكه توزيع و  خطوط انتقال آب شركت آب و فاضلاب خوي در همين مدت  انجام شد.

معاون بهره برداري و توسعه  تصريح كرد : شستشوي شبكه توزيع 162كيلومتر و خطوط انتقال 7/3 کیلومتر طي هشت ماه  سال جاري به انجام رسيده است.

معاون بهره برداري و توسعه  شركت  در پايان تعداد مشتركين آب را 85 هزار و 908 فقره و طول شبكه آب را بيش از600 كيلومتر عنوان كرد و گفت منابع تامين آب شركت از 38 حلقه چاه و 2 دهنه چشمه تامين ميشود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات