بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان گلستان به مناسبت یوم ا... " ۹ دی"

بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان گلستان به مناسبت یوم ا... " ۹ دی"

(بسم ا... الرحمن الرحیم)

« نهم دى ۸۸، حادثه کوچکى نیست، بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمى، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهاى اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلى ملت ایران، یعنى حرکت در سایه دین و تحقق وعده‏هاى الهى تبیین شود.»                                                                                                                                                                                                     امام خامنه ای(مد ظله العالی)

بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان گلستان به مناسبت یوم ا... " ۹ دی "

( (یوم الله نهم دی، مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه ها ) )

یو م الله ۹ دی ماه؛ آغاز ‌فصلی نوین در تعمیق و تجلی پیوند امت اسلامی با آرمان‌های بلند امام راحل و تبعیت از مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) و صحنه‌ای شکوهمند و آموزنده برای معرفی شایستگی‌ و مزیت‌های ملت دشمن‌شکن ایران اسلامی برای غلبه بر جبهه دشمن و بحران‌های فراروی مسیر بالندگی و پیش روندگی انقلاب و کشور به شمار می‌رود . دستاوردهای حضور ملت ایران در ۹ دی ۱۳۸۸‌؛"اقتدار" و "استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی" را نزد دوستان و دشمنان افزایش داد و به جهانیان ثابت کرد مردم و نظام اسلامی در پرتو "ولایت فقیه" یک حقیقت واحد هستند و از چنان ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی هر توطئه و فتنه‌ای را خنثی می‌سازند .

ارزش و اهمیت حماسه ۹دی را به صراحت در کلام گهربار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می توان دریافت که فرمودند:    « این حرکتِ ایمانی است، این حرکتِ قلبی است؛ این چیزی است که انگیزه‌ی خدائی در آن وجود دارد؛ دست قدرت خداست، دست اراده‌ی الهی است؛ این چیزها دست من و امثال من نیست. دلها دست خداست. اراده‌ها مقهور اراده‌ی پروردگار است. وقتی حرکت خدائی شد، برای خدا شد، اخلاص در کار بود، خدای متعال اینجور دفاع میکند» .

نهم دی ماه سال ۸۸ به عنوان سند پرافتخار و سراسر عزت تاریخ کشور ایران اسلامی، به همه نشان داد که بصیرت، ولایتمداری و پشتیبانی از ولایت فقیه، تنها راه مقابله با توطئه‌ها و خباثتهای دشمنان نظام، انقلاب و ملت بوده و کشور را از هرگونه آسیب و گزندی حفظ می نماید. حضور پرشور و به موقع مردم بصیر و هوشیار و ملت بیدار و آگاه در تمام صحنه ها و حمایت آنها  از ولی امر خود، همواره توطئه ها و هرگونه فتنه دشمنان و مزدوران داخلی و خارجیشان را خنثی نموده و استکبار جهانی را  از سلطه گری و نیل به اهداف شوم خود مایوس می نماید.

ما جامعه مهندسین بسیجی، همراه و همگام با ملت ولایتمدار، کماکان حمایت همیشگی و قاطع خود را از ولایت فقیه اعلام نموده، تنها راه نجات کشور در عبور از فتنه ها و گذرگاه‌های حساس، پیچیده و دشوار تاریخی را اطاعت محض از ولی امر مسلمین ،امام خامنه ای(مد ظله العالی)، می دانیم و طبق منویات معظم له،در جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی با  هدف رونق تولید با استفاده و اتکاء کامل به تمامی ظرفیتهای داخلی کشور با تمام توان  گام بر می داریم؛ و در پایان از آحاد مردم مومن،متعهد و انقلابی استان، به ویژه قشر مهندسین عزیز دعوت نموده تا با حضور پرشور و همه جانبه خود در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی که روز بصیرت و تجدید میثاق با  امام (ره)، رهبری و  ولایت مطلقه  فقیه می باشد، شرکت نمایند و چشم امید دشمنان نظام اسلامی، انقلاب و فتنه گران داخلی و خارجی را  کور و توطئه های آنان را خنثی نمایند.

والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان گلستان

دیماه ۱۳۹۸ هجری شمسی- جمادی الاول  ۱۴۴۱ هجری قمری

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان یک انجمن در شهر گرگان می باشد

      نظرات